Quote from Guest on 10 April 2008, 15:59Morsning korsning.
Det är ju tänkt att jag ska börja cykla 3ggr i veckan (bara det kan sluta snöa) men jag skulle även vilja ha tips på vad ni brukar träna på gym, tränar ni ben överhuvud taget där eller räcker det med träningen från cykeln? Jag hade tän
Morsning korsning.
Det är ju tänkt att jag ska börja cykla 3ggr i veckan (bara det kan sluta snöa) men jag skulle även vilja ha tips på vad ni brukar träna på gym, tränar ni ben överhuvud taget där eller räcker det med träningen från cykeln? Jag hade tän
Quote from Ingemar Lindgren on 10 April 2008, 16:09Spara tid och kor armhavningar, dips, situps och pullups hemma efter cykelturen (enda som behovs ar en dorr och tva stolar). Eftersom du ar uppvarmd fixar du 2 set av varje pa mindre an 10 min, och cyklar du tre ggr per vecka har du tre styrkepass automat
Spara tid och kor armhavningar, dips, situps och pullups hemma efter cykelturen (enda som behovs ar en dorr och tva stolar). Eftersom du ar uppvarmd fixar du 2 set av varje pa mindre an 10 min, och cyklar du tre ggr per vecka har du tre styrkepass automat
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 16:55Ja, så kan man ju också göra, inte helt tokigt. Eller så cyklar jag in en sväng på gymmet när jag ändå är ute på mina rundor och kör ett par set där lika gärna, köra detta på de två kortare passen och på lördagen kör jag en långcykling.
Ja, det kanske är
Ja, så kan man ju också göra, inte helt tokigt. Eller så cyklar jag in en sväng på gymmet när jag ändå är ute på mina rundor och kör ett par set där lika gärna, köra detta på de två kortare passen och på lördagen kör jag en långcykling.
Ja, det kanske är
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:28Du kan börja skotta snö till grannarna så får du ihop till en ny dyrare cykel.
Jättebra träning innan du börjar gräva trädgårdsland på vårkanten.
Du kan börja skotta snö till grannarna så får du ihop till en ny dyrare cykel.
Jättebra träning innan du börjar gräva trädgårdsland på vårkanten.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:31Så mycket snö som det varit i vinter kommer jag ju få förslitningsskador och bli tvungen till förtidspension lagom till nästa cykelsäsong.
Kanske går ihop om man investerar i en snöslunga? Men då försvinner ju träningsaspekten (#)
Neh, det blir nog till a
Så mycket snö som det varit i vinter kommer jag ju få förslitningsskador och bli tvungen till förtidspension lagom till nästa cykelsäsong.
Kanske går ihop om man investerar i en snöslunga? Men då försvinner ju träningsaspekten (#)
Neh, det blir nog till a
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:34Skotta dig dit så slipper du betala för att träna.
Skotta dig dit så slipper du betala för att träna.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:36Hehe, ja precis.
Neh men seriöst, är det bara att köra de vanliga övningarna: bänk, bicepscurl och allt vad det är? Ni kör inga specialgrejer för att inte trötta ut vissa muskler?
Hehe, ja precis.
Neh men seriöst, är det bara att köra de vanliga övningarna: bänk, bicepscurl och allt vad det är? Ni kör inga specialgrejer för att inte trötta ut vissa muskler?
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 17:40Jag blir trött av att cykla, jävligt trött faktiskt!
Kör bålstabilitet och resten får du på cykeln.
Man har ingen glädje av stora muskler, enbart effektiva muskler!
Jag blir trött av att cykla, jävligt trött faktiskt!
Kör bålstabilitet och resten får du på cykeln.
Man har ingen glädje av stora muskler, enbart effektiva muskler!