Quote from Guest on 3 December 2006, 01:56Finns det så att man kan skriva vilka övningar man kör på gymmet med set och reps? Annars hade ju det varit en bra idé...
Så kan man följa sin personliga utveckling muskelgrupp för muskelgrupp kanske via ett diagram...
Henke
Finns det så att man kan skriva vilka övningar man kör på gymmet med set och reps? Annars hade ju det varit en bra idé...
Så kan man följa sin personliga utveckling muskelgrupp för muskelgrupp kanske via ett diagram...
Henke
Quote from Funbeat user on 3 December 2006, 02:06Låter avancerat. >_>
Men kanske att kunna lägga till lite egna grejer. typ övningar, skriva namn på övningen, sedan lägga till sedan skriva till antalet eller något.
Jag använder mig av Anteckningarna 🙂
Låter avancerat. >_>
Men kanske att kunna lägga till lite egna grejer. typ övningar, skriva namn på övningen, sedan lägga till sedan skriva till antalet eller något.
Jag använder mig av Anteckningarna 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 3 December 2006, 06:20Du kan ju skriva kommentarer i almänackan både hemliga kommenterarer och vanliga. Det är ju dessutom en bra plats att ha sådana anteckningar.
Markerar du texten och sen klickar ctrl och c samtidigt så har du kopierat text och sen kan du ju klistra in det
Du kan ju skriva kommentarer i almänackan både hemliga kommenterarer och vanliga. Det är ju dessutom en bra plats att ha sådana anteckningar.
Markerar du texten och sen klickar ctrl och c samtidigt så har du kopierat text och sen kan du ju klistra in det
Quote from Fredrik Närenfors on 3 December 2006, 15:03Excel är ett alldeles utmärkt verktyg för att bokföra set och reps.
Excel är ett alldeles utmärkt verktyg för att bokföra set och reps.
Quote from Funbeat user on 4 December 2006, 09:55Koppla in excelark?
om man nu vill ha det lite offentligt om man vill diskutera sitt upplägg ... Annars kan man ju lätt skapa egna tabeller och sånt i excel jag håller med. En hel egen träningsdagbok i excel skriver sig nästan själv 🙂
Koppla in excelark?
om man nu vill ha det lite offentligt om man vill diskutera sitt upplägg ... Annars kan man ju lätt skapa egna tabeller och sånt i excel jag håller med. En hel egen träningsdagbok i excel skriver sig nästan själv 🙂