Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarSU Trail April
You need to log in to create posts and topics.

12

SU Trail April 2010

Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.

Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plat

Pssst, får man kombinera med annan tävling?

Pssst, nix. 😉

Kolla regelöversikten i gruppen SU.

OK, tack. Så nu blir det mycket springa av för oss SU- och ultralöpare den här säsongen.

Är det där en tävling där man måste springa? I tidigare SU har man ju fått gå också. Får man det i denna ultratävling också?

Jag skriver "löp eller lufsa" i genomgången i gruppen. Det kommer inte sitta nån kontrollant ute i spåren. 😉 Jag tänker att man tar sig fram till fots, helt enkelt.

Ultra, och ultra... Det får vi väl se. Mikael Forsström har ju de distanserna i benen. F

Låter jättebra Mikael,,,,nu fick jag ju alltså ytterligare en "tävling" att klara av i april 😀

Underbart Mikael! Nu får man mer inspiration till långpasset 🙂

Kul att du vidareutvecklar sommarutmaningen och hittar nya kul ideer (H:)

Nu är månaden igång. Nu kör vi!

🙂 🙂 🙂

Då har jag provat SU Trail för första gången - en trevlig upplevelse på drygt 14 km.

Göteborgsområdet bjuder i dag på ett fantastiskt vårväder med strålande sol och svala vindar. Jag stack hemifrån Skintebo genom Årekärr som är fyllt av hästgårdar, vidar

12