Quote from Guest on 2 August 2012, 10:44Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.
Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats (om du vill). Du be
Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.
Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats (om du vill). Du be
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 10:54Jag har iofs för mig att juli varit ...
Jag har iofs för mig att juli varit ...
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 18:44Fick leta febrilt innan jag hittade vilket ställe jag missat att ändra den kopierade texten men nu är det åtgärdat. 🙂
Fick leta febrilt innan jag hittade vilket ställe jag missat att ändra den kopierade texten men nu är det åtgärdat. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 17:46Idag fick jag till ett längre pass, tänk att det ska vara så svårt men de två senaste helgerna har gått i sportens tecken ( mest åskådare, funktionär och supporter). Innan dess hade jag så ont i ena höft att jag knappt kunde gå.
Valde att springa bort t
Idag fick jag till ett längre pass, tänk att det ska vara så svårt men de två senaste helgerna har gått i sportens tecken ( mest åskådare, funktionär och supporter). Innan dess hade jag så ont i ena höft att jag knappt kunde gå.
Valde att springa bort t