Quote from Guest on 2 July 2013, 21:37Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.
Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats (om du vill). Du b
Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.
Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats (om du vill). Du b
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 21:47Är jag först?
Är jag först?
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 11:04Troligen. Är jag också den enda?
Troligen. Är jag också den enda?
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 12:10Den enda som har reggat, men inte den enda som har sprungit (H)
Den enda som har reggat, men inte den enda som har sprungit (H)
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 12:31🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 13:13Åh, kul med sällskap. 🙂 Kändes lite ensamt där.
Åh, kul med sällskap. 🙂 Kändes lite ensamt där.
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 15:11Nej du var inte ens först för det var jag! Och det var ju tur för nu har jag löpförbud pga muskelbristning. Men jag cyklar... idag 43 km
Men många är vi ju inte men bra är vi!
Kul att läsa era beskrivningar!
Nej du var inte ens först för det var jag! Och det var ju tur för nu har jag löpförbud pga muskelbristning. Men jag cyklar... idag 43 km
Men många är vi ju inte men bra är vi!
Kul att läsa era beskrivningar!
Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 18:00Förlåt Kerstin - det visste jag ju mycket väl att du var först. Trist med löpförbudet verkligen.
Precis, inte många men väldigt bra. 🙂
Förlåt Kerstin - det visste jag ju mycket väl att du var först. Trist med löpförbudet verkligen.
Precis, inte många men väldigt bra. 🙂