Quote from Guest on 10 June 2014, 17:56Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.
Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats (om du vill). Du be
Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.
Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats (om du vill). Du be
Quote from Funbeat user on 10 June 2014, 18:06Är man hemlighetsfull när det gäller sin tolkning av temat eller är det något man vill diskutera öppet här? Jag har precis börjat fundera och inte kommit längre än till blommor eller kakor.
Sju är ju en bra och klassisk siffra och det finns mycket som ä
Är man hemlighetsfull när det gäller sin tolkning av temat eller är det något man vill diskutera öppet här? Jag har precis börjat fundera och inte kommit längre än till blommor eller kakor.
Sju är ju en bra och klassisk siffra och det finns mycket som ä
Quote from Funbeat user on 10 June 2014, 22:34Hade jag haft tid att tänka på sådant här hade jag varit hemlighetsfull. 😉
Hade jag haft tid att tänka på sådant här hade jag varit hemlighetsfull. 😉
Quote from Funbeat user on 10 June 2014, 23:02Syskonen Weasly är väl sju också. Om man läser Harry Potter-böckerna samtidigt som man springer så borde det räknas?
Syskonen Weasly är väl sju också. Om man läser Harry Potter-böckerna samtidigt som man springer så borde det räknas?
Quote from Funbeat user on 10 June 2014, 23:50Hörde för länge sedan att om man ber någon säga en siffra mellan 1 och 10 så säger de flesta 3 eller 7.
Både 3 och 7 är ju också sådana siffror som ofta förekommer t.ex. i sagor eller i religiösa sammanhang etc.
Ofta är jag så oplanerad när det gäller
Hörde för länge sedan att om man ber någon säga en siffra mellan 1 och 10 så säger de flesta 3 eller 7.
Både 3 och 7 är ju också sådana siffror som ofta förekommer t.ex. i sagor eller i religiösa sammanhang etc.
Ofta är jag så oplanerad när det gäller
Quote from Funbeat user on 10 June 2014, 23:59Seventh inning stretch. De sju samurajerna. 7 Up, 7-Eleven. De sju systrarna.
Seventh inning stretch. De sju samurajerna. 7 Up, 7-Eleven. De sju systrarna.
Quote from Funbeat user on 18 June 2014, 22:26Jag ska till Norge i slutet av månaden men söder om bergsformationen "de sju systrarna" vid Sandnessjöen så det får bli något annat..
Jag ska till Norge i slutet av månaden men söder om bergsformationen "de sju systrarna" vid Sandnessjöen så det får bli något annat..