Quote from Guest on 26 April 2011, 08:19SU Trail Maj 2011
Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.
Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats
SU Trail Maj 2011
Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.
Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 08:29Lägger upp den här redan nu så att alla ska hinna förbereda sig enligt konstens alla regler. Eller så var det mest för att jag inte skulle glömma bort det innan maj börjar. 😀
Lägger upp den här redan nu så att alla ska hinna förbereda sig enligt konstens alla regler. Eller så var det mest för att jag inte skulle glömma bort det innan maj börjar. 😀
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 08:05Bump. Sista dagen att springa idag. Grönt är skönt! (H)
Bump. Sista dagen att springa idag. Grönt är skönt! (H)
Quote from Marléne Lönnqvist on 31 May 2012, 09:58Denna månad får det bli fikaturen som blir månadens tur om jag får räkna en tur som går fram och tillbaka samma väg (annars får vi väl halvera sträckan och bara räkna till fiket).
I min kalender blev turen uppdelad på 2 sträckor eftersom jag stannade och
Denna månad får det bli fikaturen som blir månadens tur om jag får räkna en tur som går fram och tillbaka samma väg (annars får vi väl halvera sträckan och bara räkna till fiket).
I min kalender blev turen uppdelad på 2 sträckor eftersom jag stannade och
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 10:08Hamnade du inte på fel år nu?
Hamnade du inte på fel år nu?
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 10:44Beatrice du är ett helt år fel!!!
Beatrice du är ett helt år fel!!!
Quote from Marléne Lönnqvist on 31 May 2012, 23:22Nämen helt galet. Får flytta.
Nämen helt galet. Får flytta.