Quote from Guest on 1 May 2013, 16:31Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.
Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats (om du vill). Du be
Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.
Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats (om du vill). Du be
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 16:41Det var inte meningen att det skulle bli en trail, eller så var det.
Från maj månads trailrapport:
"De drömmarna avbröts plötsligt i höjd med stockholms slott när hundratalet kvinnoröster skrek:
-VI VILL HA SEX, SEX, SEX"
Det var inte meningen att det skulle bli en trail, eller så var det.
Från maj månads trailrapport:
"De drömmarna avbröts plötsligt i höjd med stockholms slott när hundratalet kvinnoröster skrek:
-VI VILL HA SEX, SEX, SEX"
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 19:03Månaden börjar bra. Får se om någon annan lyckas toppa det. 🙂
Månaden börjar bra. Får se om någon annan lyckas toppa det. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 08:03Jag är säker på att du lyckades med ett bättre skrik Elin.
Grattis!
Jag är säker på att du lyckades med ett bättre skrik Elin.
Grattis!
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 13:48frågan är väl om Elin utöver skriket lyckas få till en trail i maj... tveksamt va? 😉
frågan är väl om Elin utöver skriket lyckas få till en trail i maj... tveksamt va? 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 15:24Lite dimmigt från förlossningen men jag misstänker att jag skrek en hel del. "Mer än i normala fall", som Fredrik uttryckte sig. Jag återkommer i trailfrågan när jag inte behöver mata bebis en gång i timmen, idag har jag i alla fall kommit utanför dörren
Lite dimmigt från förlossningen men jag misstänker att jag skrek en hel del. "Mer än i normala fall", som Fredrik uttryckte sig. Jag återkommer i trailfrågan när jag inte behöver mata bebis en gång i timmen, idag har jag i alla fall kommit utanför dörren
Quote from Funbeat user on 26 May 2013, 20:22Grattis Elin! 🙂 Kan meddela att jag trailat idag. Det blev nog omvänt hastighetsrekord.
Grattis Elin! 🙂 Kan meddela att jag trailat idag. Det blev nog omvänt hastighetsrekord.
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 18:42Äntligen finns tabellen på plats med innehåll. http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1341758#p1343456
Äntligen finns tabellen på plats med innehåll. http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1341758#p1343456