Quote from Guest on 29 September 2011, 08:23Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.
Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats (om du vill). Du be
Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.
Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats (om du vill). Du be
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 08:33Var är skampålen :@ ?
En tvåveckors förkylning satte pinnar i hjulet för långpassen innan Lidingös Tjejlopp och nu är månaden slut.
Var är skampålen :@ ?
En tvåveckors förkylning satte pinnar i hjulet för långpassen innan Lidingös Tjejlopp och nu är månaden slut.
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 09:00Här har vi inga skampålar. Och ännu är inte månaden slut. 😉
Här har vi inga skampålar. Och ännu är inte månaden slut. 😉
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 09:01Jo men jag har klassikern kvar och den vill jag inte missa. Det känns lite bakvänt om trailen är kortare än klassikern men det kanske blir den utvägen..... 😉
Jo men jag har klassikern kvar och den vill jag inte missa. Det känns lite bakvänt om trailen är kortare än klassikern men det kanske blir den utvägen..... 😉