Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Alla som vill springa långt (en ytterst relativ distans) och upptäcka sin omgivning är välkomna i loppet.

Du har hela månaden på dig att hitta perfekt dag, väder och tillbörlig motivation. Starttid anpassad just för dig. Gott om plats (om du vill). Du be

Jaha, här ser jag framför mig att jag blir nedsläppt av en helikopter på Fulufjället, helt naken förutom en Garminklocka på armen och en Bowiekniv mellan tänderna.

Jag kanske borde lagt till någon klausul om att tävlingsledningen avsäger sig all form av ansvar.

Ser som vanligt fram emot din tävlingsberättelse Micke. 😀

Jamen självklart. Är man outlaw så är man. Jag tänker mig alltså något sånt här:

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=ca0a178cd9064ff6bce9663ad1838354.jpg&Size=&share=

...nynnandes

Det är blod, svett och tårar
Det är hunger och törst
och gott om vägar bort
Det är gott om drömmar
om nya vackra vårar
Ah, låt mej hitta en väg hem
och gör den kort

Se där, den hade jag missat men den var ju väldigt passande. Förra sommaren var det film, litteratur och musik-tema på utmaningarna så det hade ju passat bra då annars. 🙂

Brukar det vara trail-utmaning i september? Eller kör vi den året om nu?
Det har varit lite olika bud på vilken månad SU börjar och slutar kommer jag ihåg ... så jag kommer inte ihåg nått!

Ja september brukar vara sista månaden. Väl?

Jo, förra året körde vi i september. VU börjar väl i oktober har jag för mig och vi delar ju på året. 🙂

Ja det finns ingen VU för september så då bör det väl finnas en SU 🙂 Fast då är det SU-klassikern jag inte sett till än. Hör inget ser inget ....

12