Quote from Guest on 25 October 2013, 22:01Körde min första Vätternrunda i år på 12 timmar. Tog mig då igenom loppet på egen hand, men tror mig kunna kapa en timme eller 2 om jag hittar en klunga att cykla med till nästa år (i kombination med mer grenspecifik träning). Har i dagsläget ingen aning
Körde min första Vätternrunda i år på 12 timmar. Tog mig då igenom loppet på egen hand, men tror mig kunna kapa en timme eller 2 om jag hittar en klunga att cykla med till nästa år (i kombination med mer grenspecifik träning). Har i dagsläget ingen aning
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 22:11I en annan del av Köping 🙂
I en annan del av Köping 🙂
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 22:45Är ni/de anmälda som grupp till VR och kan man isåfall haka på? 🙂
Är ni/de anmälda som grupp till VR och kan man isåfall haka på? 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 11:06Kolla med Ride of Hope, de har många grupper och deltagarna bor runt om i Sverige?
Kolla med Ride of Hope, de har många grupper och deltagarna bor runt om i Sverige?
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 20:04Tack för tipset! Tyvärr verkar det som att deras grupper är fulla...
Tack för tipset! Tyvärr verkar det som att deras grupper är fulla...
Quote from Claes Andersson on 26 October 2013, 20:10Min grupp är inte full. Men då förväntas du å andra sidan hänga med i niotimmars tempo. 🙂
Min grupp är inte full. Men då förväntas du å andra sidan hänga med i niotimmars tempo. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 20:26Kan nog bli lite tufft att kapa 3 timmar. Vet du om det finns nån annan grupp som har nån plats kvar? På hemsidan såg det rätt kört ut...
Kan nog bli lite tufft att kapa 3 timmar. Vet du om det finns nån annan grupp som har nån plats kvar? På hemsidan såg det rätt kört ut...
Quote from Claes Andersson on 26 October 2013, 20:44Nej, jag tror du har rätt i att de andra grupperna är fulla.
Nej, jag tror du har rätt i att de andra grupperna är fulla.
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 23:16Christian, är det en grupp som kallar sig så eller drev du bara? 🙂
Christian, är det en grupp som kallar sig så eller drev du bara? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2013, 10:14HALVvättern o RoH har ju iallafall...men kanske larvigt..:-)
HALVvättern o RoH har ju iallafall...men kanske larvigt..:-)