Quote from Guest on 2 June 2013, 19:38Hej på er alla.
Snart är det dags att ladda med kolhydrater för VR 2013.
Jag och 2 kompisar i Sandvikens CK söker någon sub 8 grupp där vi kan vara med och hjälpa er runt sjön. Det kan vara avhopp som gör att ni är några korta i gruppen och då är vi gärna
Hej på er alla.
Snart är det dags att ladda med kolhydrater för VR 2013.
Jag och 2 kompisar i Sandvikens CK söker någon sub 8 grupp där vi kan vara med och hjälpa er runt sjön. Det kan vara avhopp som gör att ni är några korta i gruppen och då är vi gärna
Quote from j sollerman on 2 June 2013, 19:48Byt till förmiddagsstart 🙂
Byt till förmiddagsstart 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 20:22Ja det skulle jag kunna göra om det nu finns lediga platser där då jag kan tänka mig att de är attraktiva platser.
Ja det skulle jag kunna göra om det nu finns lediga platser där då jag kan tänka mig att de är attraktiva platser.
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 10:57Platserna på lördag förmiddag är extremt eftersökta i samband med anmälan. Ju närmare inpå starten man kommer, desto mindre populära är de. Jag skulle gissa att du lätt kan hitta cyklister som vill byta åt andra hållet. Många som planerade att starta då h
Platserna på lördag förmiddag är extremt eftersökta i samband med anmälan. Ju närmare inpå starten man kommer, desto mindre populära är de. Jag skulle gissa att du lätt kan hitta cyklister som vill byta åt andra hållet. Många som planerade att starta då h
Quote from Lena Bjerlöw on 3 June 2013, 13:32Kan man byta grupp nu om man är två personer med biljett? Och kan man ens byta på plats till en förmiddagsstart?
Kan man byta grupp nu om man är två personer med biljett? Och kan man ens byta på plats till en förmiddagsstart?
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 16:19Det gick bra att byta till förmiddag i fjol.
Det gick bra att byta till förmiddag i fjol.
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 15:37nästan sub 8....
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1343674
nästan sub 8....
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 13:10Tack Raymond för din information, jag får kolla när jag kommer till Motala på fredagen. Det bästa vore att bli inbjuden i en subgrupp förstås.
Tack Raymond för din information, jag får kolla när jag kommer till Motala på fredagen. Det bästa vore att bli inbjuden i en subgrupp förstås.