Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSubway reklamen...
You need to log in to create posts and topics.

Alltså, jag förstår att FB behöver sina reklamintäkter och jag har stängt av adblock för att gynna sidan men den där popup-rutan med Subway reklam som kommer nu är för mycket, försvinner den inte kommer jag att återgå till att blockera reklam.

Det har al

Den annonsen visas bara max 1 gång per dag per person, under en begränsad tid. Vi är medvetna om att den kan vara störande ibland, men vi gjorde mycket för att den skulle vara så lätt som möjligt att stänga och som sagt så har vi begränsat kraftigt hur o

Jo jag vet att det är viktigt för er och jag gillar siten.

Dock har ni gjort något fel när ni kodade den popupen... när jag skrev det meddelandet hade jag fått upp den 8-10ggr på 30-40 minuter och hade seriöst tröttnat. En gång per dygn hade varit fine.

Frekvensen antager jag styrs via cookies. Om man blockerar dessa eller på annat sätt motarbetar Internet (byter IP-adress frekvent etcetera) så är det svårt att reglera sådana här funktioner från programmerarnas sida.

Japp, och jag tillåter cookies och har fast-IP 🙂 (Bara för information att problemet inte ligger där)

EDIT: Kan förövrigt meddela att jag lugnat ner mig lite nu och är gladare och snällare.

Då är det något som spökar. Vi ska kolla upp det. Annonsen ska visas max 1 gång per dag per person.

Jag har fått upp den flera gånger samma dag när jag har surfat från telefonen.

Bli premier medlem och slipper du alla reklam 😉