Quote from Guest on 1 January 2013, 15:11Hej
Jag försöker göra en enkel rapport över hur många armhävningar eller andra styrketrängsövningar jag gör under 2013. Jag registrerar in dem på följande sätt (rätta mig gärna om jag gör fel här):
Träningsform: Armhävningar
Repetitioner: 20 st
Set: 2 s
Hej
Jag försöker göra en enkel rapport över hur många armhävningar eller andra styrketrängsövningar jag gör under 2013. Jag registrerar in dem på följande sätt (rätta mig gärna om jag gör fel här):
Träningsform: Armhävningar
Repetitioner: 20 st
Set: 2 s
Quote from Bjarne Lewin on 1 January 2013, 15:21Om du registrerar armhävningar som repetitioner så får du skriva det totala antalet repetitioner i fältet för repetitioner.
Om du i ställer registrar dem som övningar så kan du lättare skapa diagram som jag har gjort, men det krävs ett premium medlemskap
Om du registrerar armhävningar som repetitioner så får du skriva det totala antalet repetitioner i fältet för repetitioner.
Om du i ställer registrar dem som övningar så kan du lättare skapa diagram som jag har gjort, men det krävs ett premium medlemskap
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 16:18Hej och tack för svar
Om jag reggar som Träning: Armhävningar och anger Armhävningar under Övningar så kan jag summera så som jag vill: http://www.funbeat.se/l/evLK
Men om jag skulle ange Styrketräning som träningsform och sen anger Armhävningar och Si
Hej och tack för svar
Om jag reggar som Träning: Armhävningar och anger Armhävningar under Övningar så kan jag summera så som jag vill: http://www.funbeat.se/l/evLK
Men om jag skulle ange Styrketräning som träningsform och sen anger Armhävningar och Si
Quote from Bjarne Lewin on 1 January 2013, 19:55Det skulle vara lättare för mig att hjälpa dig om du gjorde din träningsdata tillgänglig för mig 🙂
Det skulle vara lättare för mig att hjälpa dig om du gjorde din träningsdata tillgänglig för mig 🙂
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 20:53Hur gör jag det, måntro?
Hur gör jag det, måntro?