Quote from Guest on 2 March 2008, 22:30Hallå Olle.
Jag skulle vilja att kalendern fortfarande summerade ihop de inplanerade passen. När jag planerar in mina pass så gör jag ju det delvis utifrån hur många minutrar jag ska få ihop för att nå mina mål.
Men finns kanske möjligheten att ute i höge
Hallå Olle.
Jag skulle vilja att kalendern fortfarande summerade ihop de inplanerade passen. När jag planerar in mina pass så gör jag ju det delvis utifrån hur många minutrar jag ska få ihop för att nå mina mål.
Men finns kanske möjligheten att ute i höge
Quote from Elias Engqvist on 2 March 2008, 22:40Bra bullen då får ju alla som dom vill samtidigt!
Bra bullen då får ju alla som dom vill samtidigt!
Quote from Magnus Gelang on 3 March 2008, 11:37Ja förhoppningsvis kan många bli nöjda med det förslaget,,,om Olle väljer att testa det vill säga 🙂
Ja förhoppningsvis kan många bli nöjda med det förslaget,,,om Olle väljer att testa det vill säga 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2008, 12:53Låter vettigt!
Låter vettigt!
Quote from Magnus Gelang on 3 March 2008, 21:48Kul Olle att du verkar tycka att det är vettigt,,,,är det en teknisk omöjlighet eller är det genomförbart också 😉
Kul Olle att du verkar tycka att det är vettigt,,,,är det en teknisk omöjlighet eller är det genomförbart också 😉
Quote from Magnus Gelang on 13 March 2008, 21:45Hur går det Olle? Är det genomförbart eller? Eller inte önskvärt?
Hur går det Olle? Är det genomförbart eller? Eller inte önskvärt?
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 10:52Visst är det genomförbart! Det står idélistan. Vill dock ej lova när det kan vara löst.
Visst är det genomförbart! Det står idélistan. Vill dock ej lova när det kan vara löst.
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 13:32Ett jippi från mej Olle! 😀
Ett jippi från mej Olle! 😀
Quote from Magnus Gelang on 14 March 2008, 13:34Kanon att det är genomförbart,,,då väntar vi tills det införs. Lovar att tjata om du inte är snabb nog så du inte glömmer bort denna briljanta idé 😉
Kanon att det är genomförbart,,,då väntar vi tills det införs. Lovar att tjata om du inte är snabb nog så du inte glömmer bort denna briljanta idé 😉