Quote from Guest on 9 January 2014, 11:09Att kalendern på FB är ålderstigen och sunkig har ju ventilerats vid ett par tillfällen men att den inte summerar det man vill är lite irriterande. Jag skulle summera tidsintervallet 01-01-2013 - -31-12-2013 för löpning. Under hela kalendern finns inte su
Att kalendern på FB är ålderstigen och sunkig har ju ventilerats vid ett par tillfällen men att den inte summerar det man vill är lite irriterande. Jag skulle summera tidsintervallet 01-01-2013 - -31-12-2013 för löpning. Under hela kalendern finns inte su
Quote from Funbeat user on 9 January 2014, 11:19jag tror i kalander ta den med hela veckan. så datum fungera bara om det är måndag och söndag.
om du göra en rapport som lista, då bli det summering enbart av de datum du skriv
jag tror i kalander ta den med hela veckan. så datum fungera bara om det är måndag och söndag.
om du göra en rapport som lista, då bli det summering enbart av de datum du skriv
Quote from Jonas Täng on 9 January 2014, 16:20Skapa ett eget mål för specificerad tidsperiod och aktivitet så summeras bara de dagarna.
Skapa ett eget mål för specificerad tidsperiod och aktivitet så summeras bara de dagarna.