Quote from Guest on 8 January 2012, 20:35Sitter och skall summera träningsåret 2011 och inser att det inte finns något bra sätt att sortera träningstyp per månad.
Jag tänkte att då tar jag väl och visar träningen per månad i en lista och filtrerar sedan träningstyp var för sig och på så sätt f
Sitter och skall summera träningsåret 2011 och inser att det inte finns något bra sätt att sortera träningstyp per månad.
Jag tänkte att då tar jag väl och visar träningen per månad i en lista och filtrerar sedan träningstyp var för sig och på så sätt f
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 20:45Utan att ha funderat så mycket på hur det skulle gå till så låter det som en pivottabell.
Utan att ha funderat så mycket på hur det skulle gå till så låter det som en pivottabell.
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 21:27Det går inte att exportera till CSV och importera i Numbers?
Det går inte att exportera till CSV och importera i Numbers?
Quote from Elias Engqvist on 8 January 2012, 21:41OpenOffice fungerade!
OpenOffice fungerade!
Quote from Marléne Lönnqvist on 8 January 2012, 23:02Pivotabell eller inte, jag behöver ju få ut datat från funbeat till att börja med.
Det finns alldeles för få summering-/rapportmöjligheter här. Det mesta visas lite här och var men utan möjlighet att själv påverka tidsperiod. Exempelvis finns ett cirkeldi
Pivotabell eller inte, jag behöver ju få ut datat från funbeat till att börja med.
Det finns alldeles för få summering-/rapportmöjligheter här. Det mesta visas lite här och var men utan möjlighet att själv påverka tidsperiod. Exempelvis finns ett cirkeldi