Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatsuunto t3 pulsklocka
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

Jag har fot-pod till min T3. Jätte nöjd - trots att jag är en motionär (som gillar prylar) så tycker jag de är super kul att se hur fort jag springer. Jag har även testat gps. (fick låna / testa min kompis gps.) fungerade lika bra till löpning. så j

Om du skaffar en Garmin Forerunner 301 eller 305 så finns det en beta av Garmins Traningcenter (syncprogramvaran) till Mac. Däremot kan du inte läsa in Friluftskartan på en Mac - det fungerar bara på Windows (mutter, gruff)

Börje
....jag köpte min suunto i våras...hmmm...
De ska ju gå att köra Windowsmiljö i nya mac. har inte testat än...men de blir väl.
Vad jag tycker är lite trist med klockor är att de ofta är så jädrans stora på armen. Jag använder min suunto som en vanl

Så försvann inlägget man just skrivit IGEN!!

I korthet - Leopard innehåller Boot Camp som gör det möjligt att installera två Os och välja vilket du vill boota.

Vill du köra två OS samtidigt och växla mellan så finns VMware Fusion och Parallels. Dessa ko

Går det verkligen att överföra data via IR från en T3/T4 till dator? Jag har en T4 och tycker en PC-pod är för dyr och kör också med manuell inmatning på datorn. Så mycket data är det inte man får ut.
Fast det hade varit kul med online-visningen som man f

Har hört att signalen på gps-pod till suunto inte är helt tillförlitlig i tex terräng höga träd å sånt.. annars värkar ju verkligen gps smartasti tex skidspåret,kanot,, el bilen(!) ha ha roliga prylar dessa grejer

Nackdelen med GPS-pod till Suunto är ju att man inte får fram spåret efteråt, bara sträckan. Till det passar en Forerunner bättre, och den är bland det mest pålitliga som finns när det gäller mottagning i tätare skog. Själv har jag en gammal Foretrex alte

Forerunner + Friluftskartan fungerar riktigt bra. Då kan man se precis vilken väg/stig man har sprungit/cyklat/skidat.

skulle vara bra om jag kunde pröva en sån gps pod innan .. se om den täker mina behov,, rör ju mig ganska mycket under träd både till fots å hjul. någon som vill låna ut?? eller har erfarenhet om tillförlitligheten.

Apple alltså 😉
Kan inte bli bra.

12