Quote from Guest on 9 October 2013, 09:15Hej,
Har efter många år med Garmin bytt stall och gått över till Suunto. Men varför finns det ingen möjlighet att lätt ladda upp träningsdata från min Suunto Ambit till Funbeat. Med Garmin interfacet går det hur bra som helst. Har sett några trådar på d
Hej,
Har efter många år med Garmin bytt stall och gått över till Suunto. Men varför finns det ingen möjlighet att lätt ladda upp träningsdata från min Suunto Ambit till Funbeat. Med Garmin interfacet går det hur bra som helst. Har sett några trådar på d
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 09:25Vi är i kontakt med Suunto för att lösa detta. Jag vågar dock inte säga något preliminärt om när vi har det på plats än.
Vi är i kontakt med Suunto för att lösa detta. Jag vågar dock inte säga något preliminärt om när vi har det på plats än.
Quote from Lars Mörrby on 9 October 2013, 16:49Det enklaste är nog att göra som man gjort i Firstbeat Athlete - dvs ladda ner informationen från Movescount. Då får Suunto ta ansvaret för att det ska fungera på både PC och Mac.
Det enklaste är nog att göra som man gjort i Firstbeat Athlete - dvs ladda ner informationen från Movescount. Då får Suunto ta ansvaret för att det ska fungera på både PC och Mac.
Quote from Funbeat user on 12 October 2013, 13:30Tack Olle för info. Bra att veta att det jobbas på det i någon form. Om möjligt uppdatera gärna status t ex på den här tråden.
Tack Olle för info. Bra att veta att det jobbas på det i någon form. Om möjligt uppdatera gärna status t ex på den här tråden.
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 21:12Men kan ni inte bara ta över/integrera redhorse-skriptet så vi kan läsa in movescounts gpx-filer direkt utan att behöva gå via http://redhorse.se/gpx2tcx.html ?
Men kan ni inte bara ta över/integrera redhorse-skriptet så vi kan läsa in movescounts gpx-filer direkt utan att behöva gå via http://redhorse.se/gpx2tcx.html ?
Quote from Funbeat user on 23 January 2014, 22:42@Olle
Hur går det med kontakten med Suunto angående importeringen av deras filer till Funbeat?
@Olle
Hur går det med kontakten med Suunto angående importeringen av deras filer till Funbeat?
Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 06:42Bump!!!
Bump!!!
Quote from Funbeat user on 26 January 2014, 10:30(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 28 January 2014, 15:35Hej.
Här kommer en uppdatering:
Vi har påbörjat implementationen av MovesCount-kopplingen. Tekniskt sett går det bra, men juridiskt sett har vi lite kvar.Avtalet med Suunto har gått några vändor fram och tillbaka. En punkt kvarstår men Suunto har indike
Hej.
Här kommer en uppdatering:
Vi har påbörjat implementationen av MovesCount-kopplingen. Tekniskt sett går det bra, men juridiskt sett har vi lite kvar.
Avtalet med Suunto har gått några vändor fram och tillbaka. En punkt kvarstår men Suunto har indike