Quote from Guest on 21 October 2014, 09:57Kan man få mail när man får ett svar här på ett inlägg som jag själv har svarat på på samma sätt som jag får när någon har skrivit kommentarer på mina blogginlägg och gillat både blogginlägg och träningspass?
Kan man få mail när man får ett svar här på ett inlägg som jag själv har svarat på på samma sätt som jag får när någon har skrivit kommentarer på mina blogginlägg och gillat både blogginlägg och träningspass?
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 10:07Ja, jag tror det. Är inte helt säker för jag har stängt av dom flesta av dom funktionerna då jag tittar in här rätt ofta ändå så känns det onödigt för mig att mail om det. Gå in under "mina inställningar" så hittar du det där.
Ja, jag tror det. Är inte helt säker för jag har stängt av dom flesta av dom funktionerna då jag tittar in här rätt ofta ändå så känns det onödigt för mig att mail om det. Gå in under "mina inställningar" så hittar du det där.
Quote from Christer Berg on 21 October 2014, 10:17Det går, men det det finns också begränsningar på hur många mail som skickas. Tror det är 1 mail om dagen som tätast.
Det går, men det det finns också begränsningar på hur många mail som skickas. Tror det är 1 mail om dagen som tätast.
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 10:48Notifieringarna finns tyvärr inte ännu på forumet.
Notifieringarna finns tyvärr inte ännu på forumet.
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 11:36Det var forumet jag tänkte på då allt annat funkar så vore bra om man kunde få notifiering eller vad det heter när man fått svar på inlägg i forumet
Det var bara ett förslag
Det var forumet jag tänkte på då allt annat funkar så vore bra om man kunde få notifiering eller vad det heter när man fått svar på inlägg i forumet
Det var bara ett förslag