Quote from Guest on 7 November 2008, 16:14Har fått på meddelande att jag fått en kommentar från en annan medlem på min mail. Där stod också att jag skulle logga in för att kunna svara. Det har jag gjort men jag hittar inte vart kommentaren finns känner mig lite lost. Hur ska jag göra för att svar
Har fått på meddelande att jag fått en kommentar från en annan medlem på min mail. Där stod också att jag skulle logga in för att kunna svara. Det har jag gjort men jag hittar inte vart kommentaren finns känner mig lite lost. Hur ska jag göra för att svar
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 16:24Om du tittar högst upp på sidan, vid: Inloggad: "ditt loggin" - Logga ut - Min Profil så står där under antal olästa diksussionsinlägg, privata, kommentarer... klicka på kommentarer så kommer det upp...
Om du tittar högst upp på sidan, vid: Inloggad: "ditt loggin" - Logga ut - Min Profil så står där under antal olästa diksussionsinlägg, privata, kommentarer... klicka på kommentarer så kommer det upp...
Quote from Bjarne Lewin on 7 November 2008, 16:25Uppe i det blå fältet bredvid den blå gubben finns Olästa >x inlägg >>x privata >1 kommentar. Klicka på "1 kommentar"
Uppe i det blå fältet bredvid den blå gubben finns Olästa >x inlägg >>x privata >1 kommentar. Klicka på "1 kommentar"
Quote from Bjarne Lewin on 7 November 2008, 16:26Ajdå Malin hann före 😉
Ajdå Malin hann före 😉
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 16:27haha... kul att man kan "vinna" nåt ;)... hihi...
trevlig dag till er alla 🙂
haha... kul att man kan "vinna" nåt ;)... hihi...
trevlig dag till er alla 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2008, 16:28Vad ni är snabba:D
Tack, hittade det själv när jag tänkte logga ut. Letade först under min träningssida och liknande
Vad ni är snabba:D
Tack, hittade det själv när jag tänkte logga ut. Letade först under min träningssida och liknande