Quote from Guest on 15 April 2010, 22:57Tanken var att sticka till Mallis lördag morgon för en veckas träningsläger. Nu verkar det inte bättre än att en vulkan på Island satt stopp för all flygtrafik i norra Europa, därmed även mitt flyg.
Alternativet nu är att köra en liten roadtrip inom rike
Tanken var att sticka till Mallis lördag morgon för en veckas träningsläger. Nu verkar det inte bättre än att en vulkan på Island satt stopp för all flygtrafik i norra Europa, därmed även mitt flyg.
Alternativet nu är att köra en liten roadtrip inom rike
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 23:07Gotland?
Gotland?
Quote from ellen olsson on 15 April 2010, 23:10Kinnekulle?
Vad säger flygbolaget/researrangören då?
Kinnekulle?
Vad säger flygbolaget/researrangören då?
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 23:36Skåne? Nästan samma väder och temperatur som på Mallis. En kompis som invigde korta byxor och kort tröja idag.
Skåne? Nästan samma väder och temperatur som på Mallis. En kompis som invigde korta byxor och kort tröja idag.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 06:13+1 Kinnekulle, +1 Skåne
Skulle vara svårt för mig att bestämma vilken. Ta med kreditkortet och bestäm dig under resans gång.
+1 Kinnekulle, +1 Skåne
Skulle vara svårt för mig att bestämma vilken. Ta med kreditkortet och bestäm dig under resans gång.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 07:17Halllandsåsen/Bjäre är klockrent alternativ till mallis....
Halllandsåsen/Bjäre är klockrent alternativ till mallis....
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:06I och för sig 20 PLUS 30 mil (och lite till) till Skåne, men ja. Bor strax norr om gränsen och cyklade kortärmat -bent igår. Nu ska det väl visserligen bli lite svalare.
I och för sig 20 PLUS 30 mil (och lite till) till Skåne, men ja. Bor strax norr om gränsen och cyklade kortärmat -bent igår. Nu ska det väl visserligen bli lite svalare.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:03Du cyklar till Ljungsbro utanför Linköping, tar in på vandrarhem och kollar in Östgötaloppet på söndag!
Du cyklar till Ljungsbro utanför Linköping, tar in på vandrarhem och kollar in Östgötaloppet på söndag!