Quote from Guest on 15 September 2007, 19:18Som ni säkert vet så kom Thomas Lövkvist 2:a på dagens etapp av Vueltan. Sen körde Gustav Larsson mkt starkt i sista och avgörande etappen av Polen runt. Var loss i en 4:a manna grupp när det återstod några km. Tyvärr tappa han sista km och kom då utanför
Som ni säkert vet så kom Thomas Lövkvist 2:a på dagens etapp av Vueltan. Sen körde Gustav Larsson mkt starkt i sista och avgörande etappen av Polen runt. Var loss i en 4:a manna grupp när det återstod några km. Tyvärr tappa han sista km och kom då utanför
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 19:28Hej.
Kul att någon tror eller "Tror stenhårt på medalj i år för Larsson", men själv tror jag inte på det. Hoppas att jag får fel:-) för en gång skull:-)
MVH
P.
Hej.
Kul att någon tror eller "Tror stenhårt på medalj i år för Larsson", men själv tror jag inte på det. Hoppas att jag får fel:-) för en gång skull:-)
MVH
P.
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 19:30det här komer att bli hur kul som helst.
men cancellara vinner tempot
det här komer att bli hur kul som helst.
men cancellara vinner tempot
Quote from Emma Sjöberg on 15 September 2007, 20:44Så tar Kesiako.. Kesiakovski.. äh ni vet vem jag menar.. sin första Seger i världscupen.. skitkul jue!!!
Så tar Kesiako.. Kesiakovski.. äh ni vet vem jag menar.. sin första Seger i världscupen.. skitkul jue!!!
Quote from Anders Wallerstedt on 18 September 2007, 09:13Du menar Fredrik Kessiakoff, antar jag!? http://www.fredrikkessiakoff.com
Du menar Fredrik Kessiakoff, antar jag!? http://www.fredrikkessiakoff.com
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 11:03Kessikoff verkade inte alls vara på gång i samband med stafetten och på LVG är han inte uttagen.
Några av de sex som är uttagna kan ju som alltid i cykel, Vinna!
Det är inte som i "De nackade hönornas schackspel på gröna sidan upp" där de är borta reda
Kessikoff verkade inte alls vara på gång i samband med stafetten och på LVG är han inte uttagen.
Några av de sex som är uttagna kan ju som alltid i cykel, Vinna!
Det är inte som i "De nackade hönornas schackspel på gröna sidan upp" där de är borta reda
Quote from Emma Sjöberg on 18 September 2007, 13:45Jaaajust... det var ju sååå han hette.. Jag o namn (#)
David, alla cyklar inte landsväg.. finns fler grenar inom cykel.. bancykling t ex!
Jaaajust... det var ju sååå han hette.. Jag o namn (#)
David, alla cyklar inte landsväg.. finns fler grenar inom cykel.. bancykling t ex!
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 14:00Javisst, då går det på våren. VM alltså!
Sedan finns det CycelX-VM som också går på våren.
CykelbollVM vet jag faktsikt inte när det går, men det är mest cirkus!
Javisst, då går det på våren. VM alltså!
Sedan finns det CycelX-VM som också går på våren.
CykelbollVM vet jag faktsikt inte när det går, men det är mest cirkus!
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 22:09Och nu får fotbollsspelarna åka hem efter semesterresan till Kina.
SOK anser att de är för dåligt tränade.
Konstigt? De tränar säkert en timme om dagen
Och nu får fotbollsspelarna åka hem efter semesterresan till Kina.
SOK anser att de är för dåligt tränade.
Konstigt? De tränar säkert en timme om dagen
Quote from J B on 22 September 2007, 10:25Framförallt verkade det som att tjejerna såg fram emot att få åka till Kina för att shoppa. Kanske till och med är det de tränar på?
Framförallt verkade det som att tjejerna såg fram emot att få åka till Kina för att shoppa. Kanske till och med är det de tränar på?