Quote from Guest on 15 March 2009, 19:26Hej!
Eftersom jag bor utomlands skulle jag tycka det va kul att cykla i mina lands farger. Jag pratar inte om svenska lagets klader men bara svenska farger el nan gammal outfit?
Tankte det va vart o kolla. Man e ju lite stolt over att va svensk!!!
Hej!
Eftersom jag bor utomlands skulle jag tycka det va kul att cykla i mina lands farger. Jag pratar inte om svenska lagets klader men bara svenska farger el nan gammal outfit?
Tankte det va vart o kolla. Man e ju lite stolt over att va svensk!!!
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 19:36De fleste barnesykdommer kan en vokse av seg
De fleste barnesykdommer kan en vokse av seg
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:03Leif, jag väljer att bortse från den kommentaren 😉
Jag vet inte var man hittar landslagskläder, men det finns ju massor av snygga klubbtröjor att välja bland. Något från dina svenska hemtrakter kanske?
http://maps.google.com/maps/ms?hl=sv&ie=UTF8&msa=0
Leif, jag väljer att bortse från den kommentaren 😉
Jag vet inte var man hittar landslagskläder, men det finns ju massor av snygga klubbtröjor att välja bland. Något från dina svenska hemtrakter kanske?
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:03SCF:s hemsida har väll banner?
SCF:s hemsida har väll banner?
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:04http://www.kalaswear.se/cycle/supportershop.html
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:05jag har tröja från kalas. dyr, men snygg!
jag har tröja från kalas. dyr, men snygg!
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 20:08hahaha Leif 😉
hahaha Leif 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 16:02Cykla i mästartröja bara sådär?
Cykla i mästartröja bara sådär?
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 16:24Är väl troligtvis den ända chansen man har för att få göra det...
Är väl troligtvis den ända chansen man har för att få göra det...
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 17:24Nej jag vill inte ha nan landslags troja, bara en kul en i svenska farger. Tanker ju inte cykla omkring i en troja som det star Sverige pa nar jag e en novis. De kommer ju tro att jag e knapp o jag hade nog kant mig knapp oxa. Kanske skulle fa den sign
Nej jag vill inte ha nan landslags troja, bara en kul en i svenska farger. Tanker ju inte cykla omkring i en troja som det star Sverige pa nar jag e en novis. De kommer ju tro att jag e knapp o jag hade nog kant mig knapp oxa. Kanske skulle fa den sign