Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

I slutet av förra året blev FunBeat för femte året invald bland Sveriges 100 bästa sajter och igår blev FunBeat dessutom s.k. kategorivinnare. Kategorin heter "Bästa tränings- och hälsosajt".

Så här lyder juryns motivering:

"En seriös satsning på avance

Stort grattis! Det är ni värda!
Men det vore guld om ni kunde uppdatera er app, dels så man kunde se intervalltider och kartor, men också så man kunde få upp rapporter, bättre översikt av sin kalender, se sina mål m.m. Men i övrigt är ni värda alla prise

Grattis!
Ser gärna att ni uppdaterar er app. Använder den dagligen. Skulle vara kul att få upp cirkeldiagrammet i den och att kunna gilla träningskompisarnas pass, se sina mål m.m.

Grattis! Bra jobbat, speciellt med rapportdelen. Gillar att man kan skapa generella rapporter som andra kan öppna fast med sina data.

Tackar! Vi jobbar stenhårt på uppdatering av appen!

Grattis, men just nu är jag skitsur för på Playitas tar det en evighet att lyckas registrera nånting och det beror inte enbart på dåligt internet!

Yey, Funbeat är bäst! Har vetat det länge och kan varmt rekommendera "oss" till alla jag känner 🙂

Ja, funbeat är fantastiskt bra. Det gäller bara att fixa veckobuggen i rapporterna så man lever upp till "smarta rapporter". Men det kommer väl snart Olle?

Christer: Vi jobbar på en lösning as we speak.

Ett STORT GRATTIS!
Ni är bara sååå bäst!!
Men som jag sagt förr; övning ger träning!

Det var väl ett tag sen du drog igång den förra träningssidan Olle?? 😉

Snyggt jobbat!! En stor eloge även till Er lyhördhet!
Ni är såååå snabba! *gillar*