Quote from Guest on 4 March 2013, 11:18Jag hade fått för mig att Sverigetempot skulle gå 2014, men när jag nu googlade det såg jag att det gick i fjor. http://www.sverigetempot.se/
Hade för mig att det bara gick vart fjärde år. Någon som vet mer om detta?
Jag hade fått för mig att Sverigetempot skulle gå 2014, men när jag nu googlade det såg jag att det gick i fjor. http://www.sverigetempot.se/
Hade för mig att det bara gick vart fjärde år. Någon som vet mer om detta?
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 11:28Det är väl inte helt fast vart 4:e år utan snarare en ambition att genomföra loppet vart 4:e år (vad jag har förstått). Det är ju inte någon stor organisation bakom, utan några eldsjälar som fixar vägnötter och stoppmöjlighter till en modest peng för andr
Det är väl inte helt fast vart 4:e år utan snarare en ambition att genomföra loppet vart 4:e år (vad jag har förstått). Det är ju inte någon stor organisation bakom, utan några eldsjälar som fixar vägnötter och stoppmöjlighter till en modest peng för andr
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 12:50Stockholm - Göteborg finns nu även upplagd på Facebook, har en egen hemsida sedan tidigare och finns naturligtvis här på FB.
Stockholm - Göteborg finns nu även upplagd på Facebook, har en egen hemsida sedan tidigare och finns naturligtvis här på FB.
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 13:10Jag har tyvärr inte möjlighet i år, men skulle gärna vilja köra något långlopp nästa år..
Jag har tyvärr inte möjlighet i år, men skulle gärna vilja köra något långlopp nästa år..
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 13:11Nästa år är det dags att börja kvala för PBP 2015. Bara att köra en full brevet-serie 🙂
Nästa år är det dags att börja kvala för PBP 2015. Bara att köra en full brevet-serie 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 15:50Jo, jag kanske får nöja mig med det - sen kan man ju köra nån snabbtouring i tillägg utan att det är nåt organiserat lopp 🙂
Jo, jag kanske får nöja mig med det - sen kan man ju köra nån snabbtouring i tillägg utan att det är nåt organiserat lopp 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 00:45När jag Pratade med Peter i somras så sa han att Sverigetempot troligtvis skulle köras igen 2014.
När jag Pratade med Peter i somras så sa han att Sverigetempot troligtvis skulle köras igen 2014.
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 07:15Tack Robert, då hoppas jag på det 🙂
Tack Robert, då hoppas jag på det 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 21:21Kval för PBP sker samma år väl? Så brevetserien skall köras 2015. Det gör ju inget om en tränar på det under 2014. Jag är tveksam till att ACP gör om trixet inför förra gången att köa folk efter hur långt de körde året innan PBP-året. Då räckte för övrit
Kval för PBP sker samma år väl? Så brevetserien skall köras 2015. Det gör ju inget om en tränar på det under 2014. Jag är tveksam till att ACP gör om trixet inför förra gången att köa folk efter hur långt de körde året innan PBP-året. Då räckte för övrit