Quote from Guest on 16 June 2014, 11:09Skulle vara bra att kunna skriva in de olika momenten var för sig och med utrustning. Går de att fixa?
Skulle vara bra att kunna skriva in de olika momenten var för sig och med utrustning. Går de att fixa?
Quote from Funbeat user on 16 June 2014, 11:19Ja, det vore en önskvärd funktion. Nu tvingas man ibland lägga in en tävling som tre separata pass för att inte utrustningen ska logga på hela tävlingen, istället för att kunna lägga in delsträckorna under en tävling man oftast redan lagt in i kalendern i
Ja, det vore en önskvärd funktion. Nu tvingas man ibland lägga in en tävling som tre separata pass för att inte utrustningen ska logga på hela tävlingen, istället för att kunna lägga in delsträckorna under en tävling man oftast redan lagt in i kalendern i
Quote from Funbeat user on 16 June 2014, 20:21(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 23 June 2014, 23:47(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 3 July 2014, 13:33(t+)
Har tänkt på samma sak jag med. När jag körde Triathlon i helgen skapade jag 4 separata pass just av denna anledning (T1 + T2 som eget pass).
(t+)
Har tänkt på samma sak jag med. När jag körde Triathlon i helgen skapade jag 4 separata pass just av denna anledning (T1 + T2 som eget pass).
Quote from Funbeat user on 8 July 2014, 11:00Vi är flera som föreslagit det i några år nu (2009 första gången?).
Hoppas på bättre gehör den här gången :-)!
Vi är flera som föreslagit det i några år nu (2009 första gången?).
Hoppas på bättre gehör den här gången :-)!
Quote from Funbeat user on 8 July 2014, 11:15(H:) (t+)
(H:) (t+)
Quote from Funbeat user on 8 July 2014, 11:54"Den andra sajten" fixar ju detta förnämligt, inklusive T1 och T2. Så hur svårt kan det vara? 😉
"Den andra sajten" fixar ju detta förnämligt, inklusive T1 och T2. Så hur svårt kan det vara? 😉
Quote from Funbeat user on 8 July 2014, 17:36Det handlar inte om att det är svårt. Det handlar om ovilja från Olle & co att hålla denna site levande.
Det handlar inte om att det är svårt. Det handlar om ovilja från Olle & co att hålla denna site levande.