Quote from Guest on 12 June 2013, 19:01Välkommen till Sveriges sydligaste lopp!
För sjätte året i rad springer vi in våren tillsammans längs kusten och njuter av naturen och vind i håret!
Välkommen till Sveriges sydligaste lopp!
För sjätte året i rad springer vi in våren tillsammans längs kusten och njuter av naturen och vind i håret!
Quote from Funbeat user on 12 June 2013, 19:11Nu var du tidigt på det 🙂
Nu var du tidigt på det 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 18:15Jajamen! Nu har vi dessutom äntligen fått upp två filmer från loppet på hemsidan. Så när ni känner att saknaden blir för stor under året, så klickar ni in där och väcker liv i löparkänslorna igen 😀
Jajamen! Nu har vi dessutom äntligen fått upp två filmer från loppet på hemsidan. Så när ni känner att saknaden blir för stor under året, så klickar ni in där och väcker liv i löparkänslorna igen 😀
Quote from Funbeat user on 20 June 2013, 19:08Lite tidigt att planera in det redan men suget finns där helt klart. Underbart att springa längs med kusten och perfekt för att hålla vinter motivationen på topp. 🙂
Lite tidigt att planera in det redan men suget finns där helt klart. Underbart att springa längs med kusten och perfekt för att hålla vinter motivationen på topp. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2013, 16:15Vi är ovanligt tidigt på det i år, och från och med idag tar vi emot anmälningar på
www.sydkustloppet.se/wp/anmalan
Hoppas vi ses på startlinjen!
Vi är ovanligt tidigt på det i år, och från och med idag tar vi emot anmälningar på
http://www.sydkustloppet.se/wp/anmalan
Hoppas vi ses på startlinjen!
Quote from Funbeat user on 13 March 2014, 08:10Startplats överlåtes.
Jag kan dessvärre inte vara med på årets Sydkustlopp eftersom jag bara är en person... Om någon vill ha en startplats till något reducerat pris så kan man kontakta mig.
Startplats överlåtes.
Jag kan dessvärre inte vara med på årets Sydkustlopp eftersom jag bara är en person... Om någon vill ha en startplats till något reducerat pris så kan man kontakta mig.