Quote from Guest on 8 October 2012, 20:37Välkommen till Sydkusten och Sveriges sydligaste lopp!
För femte året i rad kan du springa en halvmara (21 097 m) längs sydkusten i Trelleborg, så långt söderut du kan komma i Sverige!
Med havet som vår ständige följeslagare springer vi österut från Sta
Välkommen till Sydkusten och Sveriges sydligaste lopp!
För femte året i rad kan du springa en halvmara (21 097 m) längs sydkusten i Trelleborg, så långt söderut du kan komma i Sverige!
Med havet som vår ständige följeslagare springer vi österut från Sta
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 20:47Nu har vi spikat datum för 2013 års lopp och öppnat upp för anmälningar!
2012 var vi drygt 500 som sprang, få se hur många vi kan bli 2013...
Nu har vi spikat datum för 2013 års lopp och öppnat upp för anmälningar!
2012 var vi drygt 500 som sprang, få se hur många vi kan bli 2013...
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 20:38Fem månader till start och 300 anmälda löpare!
Fem månader till start och 300 anmälda löpare!
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 15:17Ser lovande ut, nytt deltagarrekord 2013?
Ser lovande ut, nytt deltagarrekord 2013?
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 16:34Är antal deltagare begränsat även i år?
Är antal deltagare begränsat även i år?
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 22:45Vi har inte satt något max-antal denna gång, utan vi får se utvecklingen an. Men det finns ju en praktisk gräns någonstans för hur mycket folk som ryms i start- och målområde. Men vi kommer att klara av minst 800 anmälningar!
Vi har inte satt något max-antal denna gång, utan vi får se utvecklingen an. Men det finns ju en praktisk gräns någonstans för hur mycket folk som ryms i start- och målområde. Men vi kommer att klara av minst 800 anmälningar!
Quote from Funbeat user on 27 January 2013, 17:59Snart upp i 600 anmälda. Om du tänker springa, så vänta inte för länge med din anmälan.
Snart upp i 600 anmälda. Om du tänker springa, så vänta inte för länge med din anmälan.
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 14:45Jag har tydligen glömt hur jobbigt Malmö halvmaraton var de sista kilometrarna. För nu klickade jag i anmälan till min andra halva och med samma måltid trots att det är så pass tidigt på året.
Jag har tydligen glömt hur jobbigt Malmö halvmaraton var de sista kilometrarna. För nu klickade jag i anmälan till min andra halva och med samma måltid trots att det är så pass tidigt på året.
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 14:51Då har du snart en hel.
Då har du snart en hel.
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 10:40Igår var det tre veckor till start, och även sista dagen att anmäla sig.
Totalt kom det in 919 anmälningar, efter återbud och strykningar av obetalda anmälningar har vi nu kvar 749 anmälda löpare.
Nästan 30 % av dessa är kvinnor, vilket är några proce
Igår var det tre veckor till start, och även sista dagen att anmäla sig.
Totalt kom det in 919 anmälningar, efter återbud och strykningar av obetalda anmälningar har vi nu kvar 749 anmälda löpare.
Nästan 30 % av dessa är kvinnor, vilket är några proce