Quote from Guest on 29 November 2007, 22:13Har inte sett denna tävling i forumet. Kanske kan bero på att jag inte varit med så länge.
Hursomhelst, årets sista tävling, trevlig om det inte är för kallt/halt.
Har inte sett denna tävling i forumet. Kanske kan bero på att jag inte varit med så länge.
Hursomhelst, årets sista tävling, trevlig om det inte är för kallt/halt.
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 22:23Är det någon som laddar på Sylvesterloppet som mellanstation mot Göteborgsvarvet? Sprang det förra året och det är en kul upplevelse att springa ner för Avenyn på Nyårsafton med mycket folk som hejar på. Att segraren kommer som skjuten ur en kanon "efter
Är det någon som laddar på Sylvesterloppet som mellanstation mot Göteborgsvarvet? Sprang det förra året och det är en kul upplevelse att springa ner för Avenyn på Nyårsafton med mycket folk som hejar på. Att segraren kommer som skjuten ur en kanon "efter
Quote from Funbeat user on 30 November 2007, 16:21Jo absolut angående att bli varvad av segraren.
Minns gbgvarvet i våras, jag var i näst sista startgrupp och segraren var på ingående när vi startade 😉
Jo absolut angående att bli varvad av segraren.
Minns gbgvarvet i våras, jag var i näst sista startgrupp och segraren var på ingående när vi startade 😉