Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 00:18Men nu var du verkligen ute i god tid 😀
Men nu var du verkligen ute i god tid 😀
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 23:06Datumet stämmer 😉
Datumet stämmer 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 12:20Lisbeth, du som är tidigt ute, du kan anmäla dig nu.
Lisbeth, du som är tidigt ute, du kan anmäla dig nu.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 22:39Över 800 anmälda redan trots det bistra Göteborgsvädret.
Över 800 anmälda redan trots det bistra Göteborgsvädret.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 22:41Vad är rekordet i antalet löpare? Kanske dags med olika startgrupper.
Vad är rekordet i antalet löpare? Kanske dags med olika startgrupper.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 22:43Vaddå bistert? Snö och solsken, det är helt underbart! (H:)
😉
Vaddå bistert? Snö och solsken, det är helt underbart! (H:)
😉
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 22:47Den som läser inbjudan till loppet ser att det är två startgrupper. Vilket det för övrigt var även förra året.
Den som läser inbjudan till loppet ser att det är två startgrupper. Vilket det för övrigt var även förra året.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 23:17Va bra, hur vet man vilken startgrupp man hamnar i? Kan inte minnas att jag behövde välja när jag anmälde mig.
Va bra, hur vet man vilken startgrupp man hamnar i? Kan inte minnas att jag behövde välja när jag anmälde mig.
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 10:58Alla får ange en egen seedningstid i anmälan. När anmälan är stängd sker fördelningen i de olika grupperna utifrån den tiden (och några andra faktorer).
Angående deltagarrekord så var det över 2800 anmälda 1991 därefter var det en vikande trend fram till
Alla får ange en egen seedningstid i anmälan. När anmälan är stängd sker fördelningen i de olika grupperna utifrån den tiden (och några andra faktorer).
Angående deltagarrekord så var det över 2800 anmälda 1991 därefter var det en vikande trend fram till