Quote from Guest on 23 November 2007, 16:52I listan över dina olästa diskussionstrådar (som du når via länken Olästa diskussionsinlägg som finns ovanför flikarna) kan du numera se en gul liten glad figur vid de diskussioner som du deltar i. Samma figur finns även på gruppens startsida.
Helt klart
I listan över dina olästa diskussionstrådar (som du når via länken Olästa diskussionsinlägg som finns ovanför flikarna) kan du numera se en gul liten glad figur vid de diskussioner som du deltar i. Samma figur finns även på gruppens startsida.
Helt klart
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 17:02Oj, en sån bra funktion, den var bra!
Jösses så du fått ligga i, det uppskattas verkligen!
Oj, en sån bra funktion, den var bra!
Jösses så du fått ligga i, det uppskattas verkligen!
Quote from Camilla Höög on 23 November 2007, 17:42Det var en kul och annorlunda idé. Snyggt! (t+)
Det var en kul och annorlunda idé. Snyggt! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 November 2007, 18:46Det var smart. 🙂
Det var smart. 🙂
Quote from Lars Mörrby on 23 November 2007, 20:27BRA!
BRA!
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 15:01super bra! visste inte att jag saknade den förän nu!
super bra! visste inte att jag saknade den förän nu!
Quote from Bjarne Lewin on 24 November 2007, 17:40Verkligen superbra! (H:) Jag undrar hur många svar på min egen diskussion jag glömt svara på... eller svar på mitt svar i annans tråd...
Att det ska vara så svårt att uttrycka sig begripligt :@
Verkligen superbra! (H:) Jag undrar hur många svar på min egen diskussion jag glömt svara på... eller svar på mitt svar i annans tråd...
Att det ska vara så svårt att uttrycka sig begripligt :@
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 18:20TOPPEN!
TOPPEN!
Quote from Funbeat user on 24 November 2007, 23:20Jättebra funktion, har jag väntat på! Toppen! 😀
Jättebra funktion, har jag väntat på! Toppen! 😀
Quote from Jonas Täng on 25 November 2007, 15:26Ja, den var skoj! Tack för den 🙂
Ja, den var skoj! Tack för den 🙂