Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag köpte en Garmin Edge810 i våras. Först funkade den klockrent och allt var frid och fröjd. Efter 2-3 veckor började jag helt plötsligt få felmeddelande i Garmin Express som sade att det inträffat fel i synkningen.

Det gick att föra över genomförda pas

Lider med dig. Supporten är inte den bästa. Har inget konkret tips till dig men sök på deras forum. Det har varit till hjälp för mig

https://forums.garmin.com/forum.php

Titta även i Garmin Connect om det ligger någon fil i kö för att föras över till enh

Bra tips - tack. Men hur rensar man i kön för filer att föras över till enheten? Misstänker att det är något av alla dessa s.k. segment som förstör. Dem är jag inte intresserad av så jag tar mer än gärna bort dem.
Men som sagt: hur gör man det? Jag kommer

I garmin connect finns det kryss för varje post i synckön, du kan gå in där och plocka bort dem. När jag inte fick bort synckön ifrån Garmin Express plockade jag bort min Enhet(klocka) ifrån Garmin Express för att sedan lägga tillbaka den igen. Då blev ja

Michael och Andreas: TACK!!!!! (H:) (H:)

Jag har fortfarande några segment i Garmin Express trots att jag bockat av i Connect att jag inte vill delta i segment och "ominstallerat" enheten i Express, men nu verkar det funka (peppar, peppar...). Har i alla

Jag kom på en sak till: detta att det är någon/några segment-filer som är korrupta stämmer ju in på att jag hela tiden kunnat synka 920an, som ju inte är kopplad till dessa segment.

Så än en gång: tack för hjälpen!

Garmin har finfin hårdvara men tyvärr är deras support klen. Roligt att våra tips ledde in på rätt väg.

Jag hade en 810 tidigare och när de släppte möjligheten med segment till klockan, då började bekymren. För min del tyckte jag att möjligheten att se o

Satt på nätet o velade mellan en 810 och 1000 men kände att det blev lite häftigt med en 1000. Segmenten är jag inte intresserad av. Än, ska jag kanske tillägga. 😉 Så för nu anser jag mitt problem vara löst. Men det är ju inte löst för Garmin! Det blir s

Fick svar från Garmin idag. De har kommit fram till att det är fel på min enhet och att jag ska skicka tillbaka även denna i retur.

Man tar sig för pannan!

Nu har jag pratat med dem och sagt vad ni hjälpt mig med. Den jag pratade med (som förstås är en

+1

12