Quote from Guest on 9 January 2013, 12:30Som rubriken antyder, en funktion där man syncha funbeatkalendern med sitt google.
Vi har ju redan twitter och fejjan.
Som rubriken antyder, en funktion där man syncha funbeatkalendern med sitt google.
Vi har ju redan twitter och fejjan.
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 12:40+1 (kan knappast komma som en överraskning m.t.p. att jag önskat det ett antal ggr tidigare)
+1 (kan knappast komma som en överraskning m.t.p. att jag önskat det ett antal ggr tidigare)
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 14:12Synka så att de verkligen lever i Google kan vara halvjobbigt, rendera i iCalendar-format är ganska enkelt som man sedan kan länka till sin Google Calendar, och även Exchange mfl för de som vill det, så att saker i alla fall syns där är relativt enkelt, d
Synka så att de verkligen lever i Google kan vara halvjobbigt, rendera i iCalendar-format är ganska enkelt som man sedan kan länka till sin Google Calendar, och även Exchange mfl för de som vill det, så att saker i alla fall syns där är relativt enkelt, d
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 21:43Det Fredrik föreslår räcker för mig. Export i ical-format alltså. Fast det finns taffligt gjorda dito som inte inte floffar in de direkt i G-kalendern utan man får spara undan och importera och blir det en sån så är det skit samma ju. Säger jag som inte h
Det Fredrik föreslår räcker för mig. Export i ical-format alltså. Fast det finns taffligt gjorda dito som inte inte floffar in de direkt i G-kalendern utan man får spara undan och importera och blir det en sån så är det skit samma ju. Säger jag som inte h
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 18:31+1
+1