Quote from Guest on 7 May 2009, 14:09Hej alla erfarna simmare!
Hade tänkt simma vansbro, och ligger nu i hårdträning. Hittils har det gått sådär... men idag fick jag ett rejält genombrått! Jag har dels investerat i ett par bra simglasögon, så jag inte måste stanna och tömma ur vatten varanna
Hej alla erfarna simmare!
Hade tänkt simma vansbro, och ligger nu i hårdträning. Hittils har det gått sådär... men idag fick jag ett rejält genombrått! Jag har dels investerat i ett par bra simglasögon, så jag inte måste stanna och tömma ur vatten varanna
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:19Inte töntigt!
Som tidigare konstsimmare är jag van vid att ha näsklämma och började med det även i open water. Jag var och swimtrekkade i Medelhavet i somras och fixade inte riktigt det salta vattnet, då var det suveränt att ha näsklämma tyckte jag (och b
Inte töntigt!
Som tidigare konstsimmare är jag van vid att ha näsklämma och började med det även i open water. Jag var och swimtrekkade i Medelhavet i somras och fixade inte riktigt det salta vattnet, då var det suveränt att ha näsklämma tyckte jag (och b
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 15:55Varför skulle det vara töntigt?
T.ex så använder de flesta fridykare näsklämma!
Jag kan inte använda den så det känns som om jag ska kvävas, men det är nog tyvärr ända sätter jag kan lära mig voltvändning på....
Varför skulle det vara töntigt?
T.ex så använder de flesta fridykare näsklämma!
Jag kan inte använda den så det känns som om jag ska kvävas, men det är nog tyvärr ända sätter jag kan lära mig voltvändning på....
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 18:02Behöver du näsklämma så kör med den!
Finns inget töntigt med det.
Behöver du näsklämma så kör med den!
Finns inget töntigt med det.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 21:03Jag vet inte alls vilken nivå du är på så min kommentar kanske inte är relevant men i vilket fall:
När jag började crawla för ca 1 år sedan så använde jag näsklämma eftersom jag tyckte att det kom in massa vatten annars. Efter några månaders slit så fick
Jag vet inte alls vilken nivå du är på så min kommentar kanske inte är relevant men i vilket fall:
När jag började crawla för ca 1 år sedan så använde jag näsklämma eftersom jag tyckte att det kom in massa vatten annars. Efter några månaders slit så fick
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2009, 22:09Bara du inte börjar med konstsim också så bara fötterna sticker upp. Då drar nog funktionärerna upp dig! 😉
Bara du inte börjar med konstsim också så bara fötterna sticker upp. Då drar nog funktionärerna upp dig! 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 18:53Hehe nej nog ingen risk det där med konstsim 🙂
Jag är relativt ny på det här med simning, men känner att det är på väg att släppa lite nu. Till saken hör att jag har varit lite förkyld den senaste tiden, jag har liksom inte kunnat använda näsan ändå, den
Hehe nej nog ingen risk det där med konstsim 🙂
Jag är relativt ny på det här med simning, men känner att det är på väg att släppa lite nu. Till saken hör att jag har varit lite förkyld den senaste tiden, jag har liksom inte kunnat använda näsan ändå, den