Quote from Guest on 26 November 2007, 18:06Då var det dags att tävla igen. Verkar ha valt en perfekt startpunkt eftersom det är otroligt få som hitills rapporterat in uppnådda mål.
Den nya tävlingen går ut på att två lag tävlar om vilket som får ihop flest minuter.
Båda lagen har 2355 minuter so
Då var det dags att tävla igen. Verkar ha valt en perfekt startpunkt eftersom det är otroligt få som hitills rapporterat in uppnådda mål.
Den nya tävlingen går ut på att två lag tävlar om vilket som får ihop flest minuter.
Båda lagen har 2355 minuter so
Quote from mårten jansson on 26 November 2007, 18:16Nu blev det lite omgjorda lag eftersom Marie kom in med sitt mål först idag. Helena har flyttats till lag 1 och Mette har flyttats till lag 2. Marie tillhör lag 2.
Nu blev det lite omgjorda lag eftersom Marie kom in med sitt mål först idag. Helena har flyttats till lag 1 och Mette har flyttats till lag 2. Marie tillhör lag 2.
Quote from Funbeat user on 26 November 2007, 21:38rolig twist på tävlingen! Jag ska göra mitt bästa! Fast mitt pass blev inställt idag, så jag får träna mer imorgon!
rolig twist på tävlingen! Jag ska göra mitt bästa! Fast mitt pass blev inställt idag, så jag får träna mer imorgon!
Quote from Funbeat user on 27 November 2007, 08:38Ja det här lät roligt! Det får bli extra tåhävningar vid varje kopiatorbesök med andra ord 😉
Ja det här lät roligt! Det får bli extra tåhävningar vid varje kopiatorbesök med andra ord 😉
Quote from Funbeat user on 27 November 2007, 19:46just nu har grupp ett 448 minuter och grupp två 224!!! OOOOooohh! Spännande!
just nu har grupp ett 448 minuter och grupp två 224!!! OOOOooohh! Spännande!
Quote from Funbeat user on 28 November 2007, 08:17Nu känner jag mig helkorkad (inte fått nåt kaffe än så här på morgonen...) men hur ser du det?
Nu känner jag mig helkorkad (inte fått nåt kaffe än så här på morgonen...) men hur ser du det?
Quote from Funbeat user on 28 November 2007, 18:50Ja det undrade jag också...
Ja det undrade jag också...
Quote from Funbeat user on 2 December 2007, 18:36jag blev lite knäpp och gick in på varje person och kollade vad de hade reggat under veckan... (#)
jag blev lite knäpp och gick in på varje person och kollade vad de hade reggat under veckan... (#)
Quote from mårten jansson on 2 December 2007, 19:55Nu kommer påminnelsen! Jag vill veta hur många minuter ni tränat den senaste veckan. Själv har jag fått ihop 404 minuter.
Nu kommer påminnelsen! Jag vill veta hur många minuter ni tränat den senaste veckan. Själv har jag fått ihop 404 minuter.
Quote from Bjarne Lewin on 2 December 2007, 20:14335 minuter!
335 minuter!