Quote from Guest on 5 September 2009, 11:59Jag skulle vilja sätta en tävling som personligt mål. Typ "Genomföra en Svensk klassiker" eller "Sthlm Marathon på 4 timmar" Är det jag som är inkompetent eller finns inte denna funktion? Jag lyckas bara ställa in antal tränade minuter och liknande.
Mvh
Jag skulle vilja sätta en tävling som personligt mål. Typ "Genomföra en Svensk klassiker" eller "Sthlm Marathon på 4 timmar" Är det jag som är inkompetent eller finns inte denna funktion? Jag lyckas bara ställa in antal tränade minuter och liknande.
Mvh
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 12:09Ta en träningstyp som du inte använder T.ex. "Gnukast".
Vid varje deltävling registrerar du ett "Gnukast"pass på noll minuter.
Efter 4 "Gnukast" så är du klar
Ta en träningstyp som du inte använder T.ex. "Gnukast".
Vid varje deltävling registrerar du ett "Gnukast"pass på noll minuter.
Efter 4 "Gnukast" så är du klar
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 12:15Fast det är ju inte samma sak riktigt, Stockholom Marathon är ju egentligen bara en tävling. Som jag förstod det ville TS kunna sätta upp att genomföra ett specifikt lopp, det är ju ingen dum idé tycker jag (som drömmer om flera lopp, som jag lätt skulle
Fast det är ju inte samma sak riktigt, Stockholom Marathon är ju egentligen bara en tävling. Som jag förstod det ville TS kunna sätta upp att genomföra ett specifikt lopp, det är ju ingen dum idé tycker jag (som drömmer om flera lopp, som jag lätt skulle
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 16:13Det är ju flera som efterfrågat en form av mål som inte är en procentskala, utan helt enkelt en box som man kan checka när man är klar (däribland jag). Som nybörjare vill jag kunna sätta mål som t.ex "klara att springa 5km/10km/15km/20km/Göteborgsvarvet".
Det är ju flera som efterfrågat en form av mål som inte är en procentskala, utan helt enkelt en box som man kan checka när man är klar (däribland jag). Som nybörjare vill jag kunna sätta mål som t.ex "klara att springa 5km/10km/15km/20km/Göteborgsvarvet".
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 19:59Det där med "Gnukast" verkar vara intressant...;)
Det där med "Gnukast" verkar vara intressant...;)