Quote from Guest on 6 August 2013, 13:47När du lägger in ett lopp så skall du ju också ange landskapet. Förutom dessa landskap finns alltså städerna Stockholm Göteborg och Malmö som alternativ.
Jag tycker inte riktigt det är en bra konstruktion. Speciellt är det ett problem att det går att lägg
När du lägger in ett lopp så skall du ju också ange landskapet. Förutom dessa landskap finns alltså städerna Stockholm Göteborg och Malmö som alternativ.
Jag tycker inte riktigt det är en bra konstruktion. Speciellt är det ett problem att det går att lägg
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 13:57Stockholm är ju ett eget län, så jag röstar för att tävlingar inom länet ska läggas in på Stockholm.
http://www.lansstyrelsen.se/stockholm/SiteCollectionImages/Sv/om-lansstyrelsen/om-lanet/lan-kn-tat-oval-grey-namn.pdf
Stockholm är ju ett eget län, så jag röstar för att tävlingar inom länet ska läggas in på Stockholm.
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 18:29Län har sällan något att göra med detta. Jag tävlar inom Västergötlands Friidrottsförbund som är det gamla landskapet som numera är delar av Västra Götalands län, och förut inkluderade Södra Älvsborgs län, Norra Älvsborgs län och Skaraborgs län.
Det upps
Län har sällan något att göra med detta. Jag tävlar inom Västergötlands Friidrottsförbund som är det gamla landskapet som numera är delar av Västra Götalands län, och förut inkluderade Södra Älvsborgs län, Norra Älvsborgs län och Skaraborgs län.
Det upps