Quote from Guest on 6 September 2010, 12:36En fundering, när tävlingar går på flera distanser, t ex 5 km & 10 km, eller milen och halvmara (om det nu handlar om löpning).
Vore det inte bra om sidan med tävlingsberättelser sorterade upp dem efter distans?
En fundering, när tävlingar går på flera distanser, t ex 5 km & 10 km, eller milen och halvmara (om det nu handlar om löpning).
Vore det inte bra om sidan med tävlingsberättelser sorterade upp dem efter distans?
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 12:46Ja, eller lägg in dem en och en som enskilda tävlingar.
Ja, eller lägg in dem en och en som enskilda tävlingar.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 13:04Jo men det är tydligen inte alla som orkar göra det ...
Jo men det är tydligen inte alla som orkar göra det ...
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 13:21Jag tycker att listan av tävlingsberättelser borde gå att sortera på olika sätt: resultattid, distans, användarnamn och att default borde vara kortast resultattid.
Jag tycker att listan av tävlingsberättelser borde gå att sortera på olika sätt: resultattid, distans, användarnamn och att default borde vara kortast resultattid.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 13:26Ja t ex, en rangordning kunde vara bra.
Men om vi tar t ex Blodomloppet på olika håll så springer eller går flera 5 km, och så springer/joggar några 10 km.
En del som springer 10 km gör det på under 40 min - och andra springer går 5 km på samma tid, så
Ja t ex, en rangordning kunde vara bra.
Men om vi tar t ex Blodomloppet på olika håll så springer eller går flera 5 km, och så springer/joggar några 10 km.
En del som springer 10 km gör det på under 40 min - och andra springer går 5 km på samma tid, så
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 14:04Bellmanstaffetten där vissa hurtbullar springer flera sträckor ger också tämligen märkliga resultat i tävlingsberättelserna.
Bellmanstaffetten där vissa hurtbullar springer flera sträckor ger också tämligen märkliga resultat i tävlingsberättelserna.