Quote from Guest on 5 February 2008, 10:32När jag lägger in en tävling i min kalender som jag ska göra, sen när dagen är överoch tävlingen är genomförd så får man ju den där gula raden längst upp att man ska skriva i tid/planerad träning. När jag gjort det försvinner mitt namn under "personer som
När jag lägger in en tävling i min kalender som jag ska göra, sen när dagen är överoch tävlingen är genomförd så får man ju den där gula raden längst upp att man ska skriva i tid/planerad träning. När jag gjort det försvinner mitt namn under "personer som
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 10:42Mycket bra idé! Taktiken lägger man genom att kolla vad andra gjorde åren dessförinnan. Eventuellt nedsnack kan då även effektivt skjutas ned. 😉 Eftersnacket behöver ju lite bränsle det, också, så det är klart man vill kunna se allas tider, precis efter
Mycket bra idé! Taktiken lägger man genom att kolla vad andra gjorde åren dessförinnan. Eventuellt nedsnack kan då även effektivt skjutas ned. 😉 Eftersnacket behöver ju lite bränsle det, också, så det är klart man vill kunna se allas tider, precis efter
Quote from Christer Heinbäck on 5 February 2008, 11:55Man kanske skulle kunna välja om man vill visa resultate där eller ej?
Eller så syns det om man har valt att visa sin träning. Om man valt att inte visa sin träning kan ju bara namnet stå att man varit med.
Man kanske skulle kunna välja om man vill visa resultate där eller ej?
Eller så syns det om man har valt att visa sin träning. Om man valt att inte visa sin träning kan ju bara namnet stå att man varit med.
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 12:03Jag upptäckte ett liknande fenomen: jag hade lagt upp tävlingar med ungefärlig beräknad tid, men efter ett tag bestämde jag mig för att skriva 0 min istället. Då syntes inte längre mitt namn på tävlingen, bara i min egen kalender. Jag fick ta bort tävling
Jag upptäckte ett liknande fenomen: jag hade lagt upp tävlingar med ungefärlig beräknad tid, men efter ett tag bestämde jag mig för att skriva 0 min istället. Då syntes inte längre mitt namn på tävlingen, bara i min egen kalender. Jag fick ta bort tävling
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 12:08Aaahh... nu förstår jag va som hände... trodde det va jag som fått hjärnsläpp :D.
Aaahh... nu förstår jag va som hände... trodde det va jag som fått hjärnsläpp :D.