Quote from Guest on 8 November 2008, 21:22Måste man åka utomlands?
Jag menar från augusti till juni. Att det är lite kyligt i vattnet, vilket i sig är töntigt att bry sig om, borde inte förhindra att man gör som i Danmark. Simmar inomhus.
MEN, icke i Sverige?
Måste man åka utomlands?
Jag menar från augusti till juni. Att det är lite kyligt i vattnet, vilket i sig är töntigt att bry sig om, borde inte förhindra att man gör som i Danmark. Simmar inomhus.
MEN, icke i Sverige?
Quote from ellen olsson on 8 November 2008, 21:32Vintertriathlon is the shit! Då får man åka skidor istället för att simma. Det är ett bra byte...
Vintertriathlon is the shit! Då får man åka skidor istället för att simma. Det är ett bra byte...
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 19:47Jag vet inte hur det är i andra klubbar, men Heleneholm körde en duathlonserie förra vintern med tekniskt enkel mtb-cykling och kuperad löpning. Visserligen ingen simning, men kul som fan!
Jag vet inte hur det är i andra klubbar, men Heleneholm körde en duathlonserie förra vintern med tekniskt enkel mtb-cykling och kuperad löpning. Visserligen ingen simning, men kul som fan!
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 22:10Vet ni om det blir denna vintern också? Hade varit kul.
Vet ni om det blir denna vintern också? Hade varit kul.
Quote from Anders Wallerstedt on 10 November 2008, 11:38Vi i IKHP kör "En duathlon i månaden", på vår motionsbana i triathlon vid Axamo badplats. Första lördagen varje månad kl.10.00 under höst/vinter och vår. Den är öppen för allmänheten.
http://www.ikhp.se/triathlon/arrangemang.aspx?article=2802
Vi i IKHP kör "En duathlon i månaden", på vår motionsbana i triathlon vid Axamo badplats. Första lördagen varje månad kl.10.00 under höst/vinter och vår. Den är öppen för allmänheten.
http://www.ikhp.se/triathlon/arrangemang.aspx?article=2802
Quote from Funbeat user on 11 November 2008, 12:10Olof, jag vet inte men jag ska försöka kolla upp det. Fast förra året började tävlingarna i typ november.
Olof, jag vet inte men jag ska försöka kolla upp det. Fast förra året började tävlingarna i typ november.