Quote from Guest on 29 June 2014, 21:18Träningspass som kopplas till ett lopp verkar aldrig synas i appen?
Träningspass som kopplas till ett lopp verkar aldrig synas i appen?
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 21:28Jag har samma problem! Mina genomförda lopp visas inte i appen - varför inte? Jag använder iPhone-appen
Jag har samma problem! Mina genomförda lopp visas inte i appen - varför inte? Jag använder iPhone-appen
Quote from Funbeat user on 12 July 2014, 11:37Funkar på Android. Står dock lite diskret som löpning eller cykling.
(Tills det funkar kan ni ju se de passen i mobilens webbläsare istället 😉 )
Funkar på Android. Står dock lite diskret som löpning eller cykling.
(Tills det funkar kan ni ju se de passen i mobilens webbläsare istället 😉 )
Quote from Funbeat user on 12 July 2014, 21:28Enkelt svar på den, det är APPEN. Antalet inlägg i olika trådar om hur fruktansvärt dålig appen som skulle ha alla rätt är många, även här händer inget över huvud taget, funderar på om Olle o co släppt rodret o funbet hänger kvar så länge det iaf håller s
Enkelt svar på den, det är APPEN. Antalet inlägg i olika trådar om hur fruktansvärt dålig appen som skulle ha alla rätt är många, även här händer inget över huvud taget, funderar på om Olle o co släppt rodret o funbet hänger kvar så länge det iaf håller s