Quote from Guest on 25 August 2010, 14:45Vore trevligt att i en grupp ange att denna tur är planerad och anmäl er om ni är på.... dvs. som en tävling men som bara gäller för dom som är medlemmar i gruppen?!?!
Vore trevligt att i en grupp ange att denna tur är planerad och anmäl er om ni är på.... dvs. som en tävling men som bara gäller för dom som är medlemmar i gruppen?!?!
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 14:55Det finns, dock kan gruppAdmin bestämma om ingen, Admin eller alla kan lägga upp en tävling. Gäller endast öppna grupper.
Det finns, dock kan gruppAdmin bestämma om ingen, Admin eller alla kan lägga upp en tävling. Gäller endast öppna grupper.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 14:56Jag hade uppskattat om loppen var åtskilda från diskussionerna i grupperna.
Jag hade uppskattat om loppen var åtskilda från diskussionerna i grupperna.
Quote from Elias Engqvist on 25 August 2010, 16:45David: Det bästa du sagt på länge. En av de saker jag också önskar JÄTTEMYCKET. (Liksom att man inte summerar äpplen och päron i träningskalendern)
David: Det bästa du sagt på länge. En av de saker jag också önskar JÄTTEMYCKET. (Liksom att man inte summerar äpplen och päron i träningskalendern)
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 16:57Du verkar inte förstå allt jag skriver.
Du verkar inte förstå allt jag skriver.
Quote from Elias Engqvist on 25 August 2010, 23:18jorå - fast det där var extra bra
jorå - fast det där var extra bra