Quote from Guest on 5 November 2012, 19:12Tävlingskalendern spikas tydligen ganska sent inför nästa säsong, vilket gör det lite svårplanerat om man vill få ihop det med andra tävlingar i tid. Min fråga är om de brukar hamna ungefär på samma datum som föregående år? Är det kanske någon här som re
Tävlingskalendern spikas tydligen ganska sent inför nästa säsong, vilket gör det lite svårplanerat om man vill få ihop det med andra tävlingar i tid. Min fråga är om de brukar hamna ungefär på samma datum som föregående år? Är det kanske någon här som re
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 19:22Ja, de flesta ligger på sina vanliga helger. De enda jag vet som flyttat runt senaste åren är Göteborg och Kalmar.
Med stor sannolikhet kommer det gå en långdistanstävling (4/120/30) i Motala i samband med Vätterrundan.F.ö. försöker de få till kalendern
Ja, de flesta ligger på sina vanliga helger. De enda jag vet som flyttat runt senaste åren är Göteborg och Kalmar.
Med stor sannolikhet kommer det gå en långdistanstävling (4/120/30) i Motala i samband med Vätterrundan.
F.ö. försöker de få till kalendern
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 20:20Tack, bra då går det åt rätt håll. Skall kika runt lite.
Tack, bra då går det åt rätt håll. Skall kika runt lite.
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 14:03Kanske kunde de som vet om tävlingar där datum redan är spikade för 2013 kunde posta dessa här.
Kanske kunde de som vet om tävlingar där datum redan är spikade för 2013 kunde posta dessa här.
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 14:0825 maj – SM Duathlon, Knivsta
15-16 juni – Cuptävling *
6-7 juli – SM Sprint, Halmstad (del av "SM-veckan")
6 juli – Vansbro Triathlon (del av "Simveckan" i Vansbro)
21-22 juli – Cuptävling *
3-4 augusti – Malmö Triathlon
10-11 augusti – Cuptävling *
18 a
25 maj – SM Duathlon, Knivsta
15-16 juni – Cuptävling *
6-7 juli – SM Sprint, Halmstad (del av "SM-veckan")
6 juli – Vansbro Triathlon (del av "Simveckan" i Vansbro)
21-22 juli – Cuptävling *
3-4 augusti – Malmö Triathlon
10-11 augusti – Cuptävling *
18 a
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 14:21Bra! Om det är SM innebär det att man har agegroups som vanligt vid sidan om också?
Bra! Om det är SM innebär det att man har agegroups som vanligt vid sidan om också?
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 15:00-> Jonas: Lite petig, men jag är anmäld till Kalmar Ironman den 17 augusti... 🙂
-> Jonas: Lite petig, men jag är anmäld till Kalmar Ironman den 17 augusti... 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 15:49Säg det till förbundet.
MVH Copy-paste😉
Säg det till förbundet.
MVH Copy-paste
😉
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 17:05Hallsta är väl bestämd också?
Hallsta är väl bestämd också?
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 23:07Tackar Jonas! 🙂
Tackar Jonas! 🙂