Quote from Guest on 25 June 2014, 22:16Jag sprang en tävling i måndags som jag i vanlig ordning reggade här. Mitt lopp samt en annan deltagares lopp syns under ”Tävlingsberättelser och resultat”. Men två andra som var med och har kopplat passet till tävlingen finns inte med.
De här två passe
Jag sprang en tävling i måndags som jag i vanlig ordning reggade här. Mitt lopp samt en annan deltagares lopp syns under ”Tävlingsberättelser och resultat”. Men två andra som var med och har kopplat passet till tävlingen finns inte med.
De här två passe
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 22:26Eftersom jag kan inte ser deras kalendar gissa jag att deras berättelse är inte synlig
Vill de att deras rapport ska syns måste de ändra inställningar för vad andra få ser
Eftersom jag kan inte ser deras kalendar gissa jag att deras berättelse är inte synlig
Vill de att deras rapport ska syns måste de ändra inställningar för vad andra få ser
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 22:32Ah, okej. De visar bara sin träning för sina träningskompisar alltså?
Ah, okej. De visar bara sin träning för sina träningskompisar alltså?
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 22:34Det ser ut så
Det ser ut så
Quote from Funbeat user on 25 June 2014, 22:40Okej, stort tack! 🙂
Okej, stort tack! 🙂