Quote from Guest on 9 May 2014, 06:44Kan man inte ta bort den träning man en gång reggat i appen? Nu har jag en massa olika träningsformer som jag provat-på men inte håller på med. Jobbigt att skrolla ner till sin aktiva aktivitet hela tiden för att dessa ligger på topp.
Kan man inte ta bort den träning man en gång reggat i appen? Nu har jag en massa olika träningsformer som jag provat-på men inte håller på med. Jobbigt att skrolla ner till sin aktiva aktivitet hela tiden för att dessa ligger på topp.
Quote from Funbeat user on 9 May 2014, 06:54Det ska var tids bestämt.
Hur länge sedan du lagt till de?
Det ska var tids bestämt.
Hur länge sedan du lagt till de?
Quote from Linnea Olsson on 9 May 2014, 10:28Det var nog i mars. Stakmaskin inför Vasaloppet. 🙂
Det var nog i mars. Stakmaskin inför Vasaloppet. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2014, 10:35minns inte om det var 30, 60 eller 90 dagar.
men vad jag minns av tidigare frågor är det gå inte att ta bort de själva, utan när den bestämde tid löpa ut.
minns inte om det var 30, 60 eller 90 dagar.
men vad jag minns av tidigare frågor är det gå inte att ta bort de själva, utan när den bestämde tid löpa ut.
Quote from Linnea Olsson on 9 May 2014, 10:44Okej, då är det bara att invänta 90 dagar så försvinner vasaloppsträningen. Tack för hjälpen.
Okej, då är det bara att invänta 90 dagar så försvinner vasaloppsträningen. Tack för hjälpen.