Quote from Guest on 4 April 2007, 08:26Hej jag testade bara att lägga till en aktivitet i gruppen för att se hur det funkade. Men jag kan inte ta bort den nu? hur gör man?
Hej jag testade bara att lägga till en aktivitet i gruppen för att se hur det funkade. Men jag kan inte ta bort den nu? hur gör man?
Quote from Camilla Höög on 4 April 2007, 08:36Aktivitet i gruppen? Hur menar du nu då? 🙂
Menar du att du är administratör för en grupp och så lade du till en ny aktivitet som räknas för gruppens topplista? Dvs. "Följande träningstyper ska räknas i topplistan" för gruppen.
Bara att ta bort den. Hål
Aktivitet i gruppen? Hur menar du nu då? 🙂
Menar du att du är administratör för en grupp och så lade du till en ny aktivitet som räknas för gruppens topplista? Dvs. "Följande träningstyper ska räknas i topplistan" för gruppen.
Bara att ta bort den. Hål
Quote from Funbeat user on 4 April 2007, 17:50Den har kommit upp som ett nytt diskutions underlag på första sidan av gruppens startsida. Det är den jag vill få bort men ska testa med ctl
Den har kommit upp som ett nytt diskutions underlag på första sidan av gruppens startsida. Det är den jag vill få bort men ska testa med ctl
Quote from Funbeat user on 4 April 2007, 17:56det är en tävling som är rapporterad men som bara var en test. De är en sluten grupp. Den går inte att ta bort och den har startat en diskution och den går inte att ta bort heller.
det är en tävling som är rapporterad men som bara var en test. De är en sluten grupp. Den går inte att ta bort och den har startat en diskution och den går inte att ta bort heller.
Quote from Camilla Höög on 4 April 2007, 18:03Hmmm...jag gjorde ett test i min grupp och det verkar inte finnas något sätt att radera den...
Hmmm...jag gjorde ett test i min grupp och det verkar inte finnas något sätt att radera den...
Quote from Funbeat user on 4 April 2007, 19:32Jag tror säkert att Olle kan det 😉
Jag tror säkert att Olle kan det 😉