Quote from Guest on 8 October 2012, 15:41Jag försöker ta bort ett blogginlägg som jag gjorde för någon dag sedan. Jag har försökt flera gånger, både idag och igår, men varje gång kommer det upp ett felmeddelande.
Är det någon som känner igen detta problem, eller skall man kanske ta kontakt med
Jag försöker ta bort ett blogginlägg som jag gjorde för någon dag sedan. Jag har försökt flera gånger, både idag och igår, men varje gång kommer det upp ett felmeddelande.
Är det någon som känner igen detta problem, eller skall man kanske ta kontakt med
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 15:51Nja, du kan hoppas på att någon reagerar här, vilket inte alltid är fallet. Men detta är en bra väg att gå, speciellt om du vill se om andra har samma problem.
Vilket jag kan bekräfta att jag har, jag lyckas inte heller, men orkade inte felrapportera....
Nja, du kan hoppas på att någon reagerar här, vilket inte alltid är fallet. Men detta är en bra väg att gå, speciellt om du vill se om andra har samma problem.
Vilket jag kan bekräfta att jag har, jag lyckas inte heller, men orkade inte felrapportera....
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 16:16Det verkar som om bloggfunktionen är lite svajig(?)
Jag kollade just Magnus kalender och kan se ett antal bloggar, men när jag klickar på dem får jag meddelandet "Något gick fel".
Det skulle iofs kunna ha att göra med att bloggen är intälld på "Hemlig"
Det verkar som om bloggfunktionen är lite svajig(?)
Jag kollade just Magnus kalender och kan se ett antal bloggar, men när jag klickar på dem får jag meddelandet "Något gick fel".
Det skulle iofs kunna ha att göra med att bloggen är intälld på "Hemlig"
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 09:25Nu har vi åtgärdat felet med att det ibland inte gick att radera blogginlägg.
Nu har vi åtgärdat felet med att det ibland inte gick att radera blogginlägg.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 10:34Fast jag får fortfarande det där "Något gick fel"-meddelandet. Borde det inte stå något intelligentare, tex. "Dolt inlägg"?
Fast jag får fortfarande det där "Något gick fel"-meddelandet. Borde det inte stå något intelligentare, tex. "Dolt inlägg"?