Quote from Guest on 7 June 2010, 11:34Vänligen ta bort det gula meddelandet som förhindrar rapportering av träning!!!
/Petri
Vänligen ta bort det gula meddelandet som förhindrar rapportering av träning!!!
/Petri
Quote from Magnus Gelang on 7 June 2010, 11:44Jag kommer åt knappen registrerar träning trots att det gula ligger lite över.
Beror det på webläsare eller storlek på skärmen eller nåt sånt tro?
Jag kommer åt knappen registrerar träning trots att det gula ligger lite över.
Beror det på webläsare eller storlek på skärmen eller nåt sånt tro?
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 11:52Har man låg skärmupplösning eller inte maximerad webbläsare så blir texten på två rader och då ser man inte länken.
Petri: använd denna länk så länge: http://www.funbeat.se/training/edit.aspx
Har man låg skärmupplösning eller inte maximerad webbläsare så blir texten på två rader och då ser man inte länken.
Petri: använd denna länk så länge: http://www.funbeat.se/training/edit.aspx
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 11:54Samma länk/knapp finns längre ner på sidan som heter "Min träning" också, fliken Översikt.
Samma länk/knapp finns längre ner på sidan som heter "Min träning" också, fliken Översikt.
Quote from Galderma Fritidsförening on 7 June 2010, 12:42Min träning - Översikt - Registrera träning
eller
Min träning - Visa i kalender - Tryck på plustecknet för att registrera träning
🙂
Min träning - Översikt - Registrera träning
eller
Min träning - Visa i kalender - Tryck på plustecknet för att registrera träning
🙂
Quote from Camilla Höög on 7 June 2010, 12:47Jag lyckas inte med att hitta det gula meddelandet. Var är det?
Jag lyckas inte med att hitta det gula meddelandet. Var är det?
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 12:48Syns inte det gula fältet hos dig? Det där det står "Viktigt Meddelande: " längst upp i webbläsaren?
Syns inte det gula fältet hos dig? Det där det står "Viktigt Meddelande: " längst upp i webbläsaren?
Quote from Camilla Höög on 7 June 2010, 13:07AdBlock plus filterade effektivt bort det meddelandet genom regeln:
##divid^="RightColumnBannersWrapper"
AdBlock plus filterade effektivt bort det meddelandet genom regeln:
##divid^="RightColumnBannersWrapper"
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 13:08Tackar för tipsen! Jag kan registrera träningen nu. Sitter med en liten skärm just nu, därav att det täcker.
/Petri
Tackar för tipsen! Jag kan registrera träningen nu. Sitter med en liten skärm just nu, därav att det täcker.
/Petri
Quote from Funbeat user on 7 June 2010, 13:09Ett tips kan ju vara att göra som på stackoverflow.com där sådana meddelanden dyker upp likt det gula meddelandet här, men man kan klicka bort det så man slipper se det sedan när man läst det.
Ett tips kan ju vara att göra som på stackoverflow.com där sådana meddelanden dyker upp likt det gula meddelandet här, men man kan klicka bort det så man slipper se det sedan när man läst det.