Quote from Guest on 4 January 2009, 18:01Har lyckats få 2 identiska diskussioner. Hur tar jag bort den ena?
Har lyckats få 2 identiska diskussioner. Hur tar jag bort den ena?
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 18:11Det gör du inte. Admin för gruppen gör det 🙂
Det gör du inte. Admin för gruppen gör det 🙂
Quote from Lotta Lindström on 4 January 2009, 18:13Du kan ju alltid gå in och editera och ta bort texten så att tråden självdör fort. Men gör inte det om någon svarat, det blir så dumt då.
Du kan ju alltid gå in och editera och ta bort texten så att tråden självdör fort. Men gör inte det om någon svarat, det blir så dumt då.
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 23:54Jag är ADMIN för en grupp men jag hittar inte var man kan radera en tråd. Nån som vet??
Jag är ADMIN för en grupp men jag hittar inte var man kan radera en tråd. Nån som vet??
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 00:05Endast Olle kan!
Endast Olle kan!
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 00:10OK, tack för svaret men det var ju ändå lite synd...
OK, tack för svaret men det var ju ändå lite synd...
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 10:17Det man kan göra som admin är att LÅSA trådar. Men kanske kan du be Olle ta bort den.
Det man kan göra som admin är att LÅSA trådar. Men kanske kan du be Olle ta bort den.